У Світловодську з’явилася перша зарядна станція для електромобілів

У центрі Світловодська, позаду будівлі міської ради, на парковці біля спорткомплексу встановлено першу в місті зарядну станцію для електромобілів. Власники таких авто вже встигли оцінити її можливості.
^ Реклама ^
Станція оснащена трьома портами швидкої зарядки потужністю до 60 кВт: CHAdeMO — для автомобілів з Японії, CCS2 combo — для європейських моделей, GBT-DC — для китайських авто. Також передбачено один повільний порт змінного струму Type 2 (до 11 кВт), що підходить для переважної більшості електромобілів.
Для користування станцією необхідно встановити застосунок EVA Chargers, доступний для iOS та Android. Через нього здійснюється авторизація, вибір порту та контроль процесу зарядки.
Ініціатором проєкту став координатор екологічних проєктів міста Максим Осика. За його словами, роботи над підготовкою до реалізації проєкту. розпочалися ще у грудні минулого року: виготовлення дозвільної документації, погодження, технічне проєктування тощо. У червні цього року станцію було введено в експлуатацію. Залишилося виконати локальний ремонт покриття біля станції та нанести дорожню розмітку для паркомісця.
Поява зарядної інфраструктури — це не лише практичний крок для власників електротранспорту, а й сигнал про готовність міста рухатися в напрямку екологічно відповідальних рішень.
Для користування станцією необхідно встановити застосунок EVA Chargers, доступний для iOS та Android. Через нього здійснюється авторизація, вибір порту та контроль процесу зарядки.
Ініціатором проєкту став координатор екологічних проєктів міста Максим Осика. За його словами, роботи над підготовкою до реалізації проєкту. розпочалися ще у грудні минулого року: виготовлення дозвільної документації, погодження, технічне проєктування тощо. У червні цього року станцію було введено в експлуатацію. Залишилося виконати локальний ремонт покриття біля станції та нанести дорожню розмітку для паркомісця.
"Ми розглядали цей проєкт не як експеримент, а як перший елемент сталої системи. Важливо, щоб водії могли розраховувати на зарядку навіть тоді, коли батарея майже порожня", — каже Максим Осика.
Поява зарядної інфраструктури — це не лише практичний крок для власників електротранспорту, а й сигнал про готовність міста рухатися в напрямку екологічно відповідальних рішень.




Богдан Дроздов
Фото: автора