Автоматизація військового обліку для громадян віком 16-25 років
Міністерство оборони України розробило експериментальну постанову, згідно з якою громадяни України віком від 16 до 25 років можуть автоматично стати на військовий облік без фізичного візиту до територіальних центрів комплектування (ТЦК).
Про це повідомила заступник Міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко під час інтерв’ю.
Для інших категорій військовозобов'язаних, таких як резервісти та призовники, поки що не передбачено можливості стати на облік без візиту до ТЦК. Проте, за словами Катерини Черногоренко, команда Міністерства оборони активно працює над тим, щоб у майбутньому цей процес був доступний для всіх категорій військовозобов'язаних.
Окрім цього, військовозобов'язані громадяни повинні пам'ятати, що, навіть за наявності автоматизованих систем обліку, зобов’язані ставати на облік у відповідних ТЦК у своїх регіонах. Міністерство оборони наголошує на важливості актуалізації даних, які необхідні для забезпечення належного мобілізаційного планування та підготовки обороноздатності країни.
Гаряча лінія з питань мобілізації та обліку військовозобов'язаних надає оперативну інформацію щодо військової служби, що значно спрощує процес взаємодії та підвищує рівень поінформованості громадян в умовах воєнного стану.
Зі свого боку, Call-центр Командування Сухопутних військ підтримує зв’язок між військовозобов'язаними та військовими частинами, а також допомагає вирішувати питання, пов’язані з проходженням служби, підготовкою та підтримкою військовослужбовців.
"Це стосується наших громадян, які живуть в Україні, а також перебувають за кордоном", — зазначила вона, відповідаючи на запитання щодо того, як бути громадянам, які мають реєстрацію на окупованих територіях або проживають за межами країни.
Для інших категорій військовозобов'язаних, таких як резервісти та призовники, поки що не передбачено можливості стати на облік без візиту до ТЦК. Проте, за словами Катерини Черногоренко, команда Міністерства оборони активно працює над тим, щоб у майбутньому цей процес був доступний для всіх категорій військовозобов'язаних.
Окрім цього, військовозобов'язані громадяни повинні пам'ятати, що, навіть за наявності автоматизованих систем обліку, зобов’язані ставати на облік у відповідних ТЦК у своїх регіонах. Міністерство оборони наголошує на важливості актуалізації даних, які необхідні для забезпечення належного мобілізаційного планування та підготовки обороноздатності країни.
Гаряча лінія з питань мобілізації та обліку військовозобов'язаних надає оперативну інформацію щодо військової служби, що значно спрощує процес взаємодії та підвищує рівень поінформованості громадян в умовах воєнного стану.
Зі свого боку, Call-центр Командування Сухопутних військ підтримує зв’язок між військовозобов'язаними та військовими частинами, а також допомагає вирішувати питання, пов’язані з проходженням служби, підготовкою та підтримкою військовослужбовців.
СБУ