Вівторок, 29 квітня 2025

^ Реклама ^
Новини компаній

prflare: аутріч-сервіс для розміщення посилань Рекламний матеріал

prflare: аутріч-сервіс для розміщення посилань
Сучасний аутріч-метод є засобом просування ресурсу, що передбачає особисте спілкування та контакти із власниками сайтів-донорів. Такий підхід спрямований на те, щоб у першу чергу зацікавити людей, а не пошукові системи. Якщо метод реалізується професіоналами, то вже через деякий час зростають продажі та кількість замовлень.


У чому переваги outreach-маркетингу

Аутріч сервіс PrFlare дозволяє користувачам самостійно обирати рекламні майданчики у великій базі. Крім цього можна підібрати перелік веб-сайтів, які зможуть оптимально вплинути на впізнаваність бренду та допоможуть збільшити цільову аудиторію.

Розміщення посилань за допомогою аутріч-сервісу є ефективним інструментом персоналізованої реклами, яка здатна просунути сайт у видачі та зацікавити потенційних клієнтів. Пошукові системи враховують такі посилання та швидко підіймають сайти на перші позиції видачі.

Важлива умова успішного сценарію — це звернення до професіоналів. У PrFlare можна обирати серед 23-х тисяч рекламних майданчиків, серед яких онлайн-ЗМІ, сайти новин, тематичні платформи, авторські блоги та ін. База постійно оновлюється, при цьому передбачені прямі контакти із власниками сайтів-донорів.

Як розпочати співробітництво

Користуватися послугами аутріч-сервісу вигідно, оскільки він забезпечує не тільки грамотне розміщення посилань, а й рекламні майданчики під будь-які тематики.
  • На першому етапі потрібно обрати ресурси та додати у корзину. Заповнити форму контактних даних та зробити замовлення.
  • Після оплати зручним способом можна відправити та обговорити перелік додаткових побажань клієнта.
  • На фінальному етапі замовник отримує звіт про розміщення посилань.



Партнери:


Top