Ноутбук для офісної роботи в 2022 році
Статистика говорить про те, що середньостатистичний користувач електроніки міняє ноутбук кожні три роки. Звичайно, якщо придбати останню новинку з преміального сегменту, то її можливостей буде достатньо протягом 5 років. Але в більшості випадків це невиправдана переплата. Якщо ноутбук буде використовуватися для нескладних завдань, то не варто переплачувати за потужність, яка буде не задіяною.
Що повинен уміти ноутбук для роботи
Сучасні офісні моделі здатні впоратися з більшістю задач, які ставить користувач. Виключення складають лише надсучасні ігри та робота з графічними редакторами. Такі завдання потребують потужної відеокарти, багато оперативки, потужний процесор. Будь-яка модель офісного пристрою здатна:
- приймати та відправляти електронні листи;
- працювати зі вкладками в браузері;
- спілкуватися в мессенджерах по відеозв’язку;
- обробляти прості фото та відео;
- програвати відео та музику;
- опрацьовувати текстові файли;
- працювати з таблицями та іншими файлами.
Тому таку електроніку можна використовувати навіть вдома для розваг, а не лише для роботи.
Рекомендовані параметри для офісного ноутбука в 2022 році
Перш за все варто визначитися з габаритами пристрою. Оптимальним вважається пристрій з діагоналлю екрану 15,6 дюйми. Він забезпечує зручність під час роботи та її продуктивність. Адже розмір клавіатури майже такий як у стаціонарному ПК. Купувати модель з діагоналлю 16-17 дюймів недоречно, адже це досить дорого. Менші моделі незручні у використанні.
Звичайно роль грають і інші параметри пристрою. Купуючи електроніку в 2022 році, звертають увагу на такі показники:
- оперативка – не менше 4 ГБ, а краще 6-8;
- 4-ядерний процесор з частотою до 2,48 ГГц;
- жорсткий HDD-диск на 500 ГБ та вище;
- інтегрована відеокарта;
- наявність роз’єму для швидкісного інтернету.
Таких показників цілком достатньо для більшості задач. Якщо ж вибрати ноутбук з сучасним SSD-накопичувачем, то можна суттєво (в 6-8 разів) прискорити запуск операційної системи та програм.
Розміщено на правах реклами