Фігурне водіння на греблі Кременчуцької ГЕС нарешті скасовується!
Років п’ять питання капітального ремонту дороги на греблі Кременчуцької ГЕС для жителів міста Світловодська і селища Власівки стояло надзвичайно гостро. Не тільки тому, що автобуси й автівки виписували на ній такі траєкторії, про які й не чували на змаганнях з фігурного водіння, а й тому, що дорога без перебільшення має стратегічне значення, адже гребля утримує воду в найбільшому за площею водосховищі України. Цього року передбачено фінансування і ремонт відрізку дороги довжиною 1,7 км, і дорожня бригада вже стала до роботи.
При тому, що дорога має стратегічне значення, а також нею користується увесь транспорт, що рухається у напрямку Києва або Черкас, об’єкт знаходиться на балансі міста Світловодська. Для міського бюджету сума вартості ремонту була непідйомною.
Як розповіла помічник народного депутата України Олеся Довгого Анна Трубаченко, починаючи з 2017 року, зі зверненнями щодо ремонту дороги на греблі до приймальні народного депутата у Світловодську зверталися і окремі громадяни, і цілі колективи, зокрема підприємці Світловодщини. Розуміючи надважливість питання, разом із тодішнім губернатором області Сергієм Кузьменком було вирішено домогтися виділення коштів з Державного дорожнього фонду у сумі 14 млн грн на ремонт відрізка дороги на Кременчуцькій греблі. Не все проходило гладко і потребувало часу для вирішення. Спочатку проєктно-кошторисну документацію по ремонту греблі довго не передавав до області колишній мер Валентин Козярчук, і як наслідок — вона застаріла.
27 лютого цього року в рамках проведення засідання Ради розвитку громад та територій Кіровоградської області Олесь Довгий із місцевою владою та представниками Укравтодору обговорили механізми для пришвидшення початку ремонту відрізку дороги від мосту включно до першого переїзду. Результатом зустрічі стала домовленість щодо виділення коштів з міського бюджету на оновлення проєктно-кошторисної документації, яку депутати міської ради підтвердили рішенням сесії у червні. Після оновлення документів у вересні з’явилася можливість провести тендерні процедури на ремонт зазначеної ділянки дороги, й наприкінці жовтня підрядник став до роботи.
Підрядник — ПП "Ефект". Головний інженер підприємства Андраник Тартикян повідомив нашому виданню:
Очікуємо на чудовий результат!
Як розповіла помічник народного депутата України Олеся Довгого Анна Трубаченко, починаючи з 2017 року, зі зверненнями щодо ремонту дороги на греблі до приймальні народного депутата у Світловодську зверталися і окремі громадяни, і цілі колективи, зокрема підприємці Світловодщини. Розуміючи надважливість питання, разом із тодішнім губернатором області Сергієм Кузьменком було вирішено домогтися виділення коштів з Державного дорожнього фонду у сумі 14 млн грн на ремонт відрізка дороги на Кременчуцькій греблі. Не все проходило гладко і потребувало часу для вирішення. Спочатку проєктно-кошторисну документацію по ремонту греблі довго не передавав до області колишній мер Валентин Козярчук, і як наслідок — вона застаріла.
27 лютого цього року в рамках проведення засідання Ради розвитку громад та територій Кіровоградської області Олесь Довгий із місцевою владою та представниками Укравтодору обговорили механізми для пришвидшення початку ремонту відрізку дороги від мосту включно до першого переїзду. Результатом зустрічі стала домовленість щодо виділення коштів з міського бюджету на оновлення проєктно-кошторисної документації, яку депутати міської ради підтвердили рішенням сесії у червні. Після оновлення документів у вересні з’явилася можливість провести тендерні процедури на ремонт зазначеної ділянки дороги, й наприкінці жовтня підрядник став до роботи.
Підрядник — ПП "Ефект". Головний інженер підприємства Андраник Тартикян повідомив нашому виданню:
"Це буде автомобільна дорога з двошаровим дорожнім покриттям. На об’єкті працює бригада у складі 12 фахівців, які використовують спеціалізовану техніку: дорожню фрезу, асфальтоукладачі, котки, самоскиди, підчистки, колісні мінінавантажувачі тощо. Термін ставимо для себе найкоротший, оскільки, по-перше, попереду морози, а ми зобов’язані витримати технологію, по-друге, на греблі вже дуже холодно працювати через пронизливий сирий вітер, а як керівник дбаю про свій колектив".
Очікуємо на чудовий результат!