Понеділок, 06 травня 2024

^ Реклама ^
Корисна інформація

Як працює електронна черга для оформлення паспортів?

Як працює електронна черга для оформлення паспортів?
Щоб люди не втрачали час на оформлення паспорту у "живих" чергах до міграційних відділів, створено чергу електронну. Як вона працює? На це запитання відповідає Наталія Якимащенко, начальник Світловодського райвідділу Управління Державної міграційної служби України в Кіровоградській області.
^ Реклама ^

— Записатись в електронну чергу для отримання послуг з оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у формі картки можна на офіційному веб-сайті Державної міграційної служби України та обрати дату відвідання міграційної служби і час.

У разі здійснення попереднього запису в онлайн-черзі громадянин отримує смс-повідомлення з обраною датою та часом. Роботу сервісу "Електронна черга" організовано таким чином, що у разі неявки громадянина протягом 2 хвилин з моменту початку виклику до кабінету, де будуть надаватися адміністративні послуги, його черга автоматично скасовується. Для надання адміністративної послуги кожному громадянину відводиться певний проміжок часу, протягом якого здійснюється перевірка та оформлення документів, фотографування, сканування відбитків пальців тощо. Тому запізнення одного громадянина автоматично призводять до порушення порядку роботи всієї черги.

На обрану дату і час громадянин повинен з'явитись з усіма документами, які передбачено для оформлення ID-картки чи закордонного паспорта, та квитанцією про сплату адміністративного збору. У разі подання документів не в повному обсязі або подання документів, оформлення яких не відповідає вимогам законодавства, заявника інформують про відмову в прийнятті документів.


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
^ Реклама ^
^ Реклама ^
^ Соціальна реклама ^

Партнери:


Top