120 квартир будинку №56 по вулиці Приморській можуть залишитися без світла, опалення та води

^ Реклама ^
За два роки мешканцями було направлено 27 звернень (міському голові — 1 скарга; заступнику міського голови з питань ЖКГ — 7 скарг (тільки на 2 з них отримали відповіді); МРВ УДСНС — 1 скарга, на яку відповіді не отримали; директору КП "Житлосвіт 2012" — 4 скарги (жодної відповіді немає); генеральному директору ОКВП "Дніпро-Кіровоград" — 5 скарг; директору департаменту УЖКГ обласної адміністрації Довжук О. — 1 скарга; першому заступнику Кіровоградської ОДА Коваленку С. — 1 скарга; депутатам міської ради — 1 скарга, на яку не отримано відповіді з 07.11.2016; першому заступнику міського голови Балюк О. — 1 скарга; Прем’єр-міністру Гройсману В. — 2 скарги, депутату обласної ради Каспрову К. — 1 скарга; тричі ми зверталися на урядову гарячу лінію.

Листи та відписки
Але підвальне приміщення і електрощитова будинку затоплюється до теперішнього часу, всі каналізаційні стоки йдуть під фундамент. В електощитовій постійно стоїть вода, електричний кабель може вийти з ладу, все будинкове обладнання знаходиться в аварійному стані. Зимою 2016-2017 р. постійно відключалось світло, холодна вода, опалення. Від вологості виходять з ладу трубопроводи холодної води та опалення, тепловий лічильник, встановлений на будинку, зимою вийшов з ладу через високу вологу в приміщенні. Підвальні приміщення перебувають в антисанітарному стані, внутрішньобудинковий трубопровід каналізації — в аварійному стані, фекалії ллються в підвал...
Комунальне підприємство КП "Житлосвіт 2012", яке обслуговує наш будинок, за 2 роки нічого не зробило, тож виникає питання: за що ми платимо, чому тариф підвищили вдвічі, а роботи не виконуються? Майстрами, слюсарями не проводяться огляди підвальних приміщень, слюсарі приходять лише тоді, коли створюється повний басейн фекалій.
4 серпня цього року після чергового затоплення будинку ми були на прийомі у Дмитришина Д. Нам пообіцяли, що ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконає роботи по перекладанню зовнішньої мережі каналізації, а "Житлосвіт-2012" проведе відповідні роботи в підвалі, але ніхто нічого не зробив. У новому опалювальному сезоні 120 квартир можуть залишитися без світла, опалення та води.
З повагою
мешканці будинку №56 по вул.Приморській

Листи та відписки
Але підвальне приміщення і електрощитова будинку затоплюється до теперішнього часу, всі каналізаційні стоки йдуть під фундамент. В електощитовій постійно стоїть вода, електричний кабель може вийти з ладу, все будинкове обладнання знаходиться в аварійному стані. Зимою 2016-2017 р. постійно відключалось світло, холодна вода, опалення. Від вологості виходять з ладу трубопроводи холодної води та опалення, тепловий лічильник, встановлений на будинку, зимою вийшов з ладу через високу вологу в приміщенні. Підвальні приміщення перебувають в антисанітарному стані, внутрішньобудинковий трубопровід каналізації — в аварійному стані, фекалії ллються в підвал...
Комунальне підприємство КП "Житлосвіт 2012", яке обслуговує наш будинок, за 2 роки нічого не зробило, тож виникає питання: за що ми платимо, чому тариф підвищили вдвічі, а роботи не виконуються? Майстрами, слюсарями не проводяться огляди підвальних приміщень, слюсарі приходять лише тоді, коли створюється повний басейн фекалій.
4 серпня цього року після чергового затоплення будинку ми були на прийомі у Дмитришина Д. Нам пообіцяли, що ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконає роботи по перекладанню зовнішньої мережі каналізації, а "Житлосвіт-2012" проведе відповідні роботи в підвалі, але ніхто нічого не зробив. У новому опалювальному сезоні 120 квартир можуть залишитися без світла, опалення та води.
З повагою
мешканці будинку №56 по вул.Приморській











