Ревівка — це мікрорайон Світловодська чи забите село?


Ревівка — це мікрорайон Світловодська чи забите село?


5 лютого 2018
Ревівка — це мікрорайон Світловодська чи  забите село?
У вересні 2017 року було відзначено пам’ятну дату — 50 років, коли селище Ревівка увійшло до складу міста Світловодськ (раніше м.Кремгес) у якості Ревівського масиву Заводського мікрорайону. А що змінилося, що це дало жителям Ревівки? Зараз міська влада зовсім не займається питаннями, що турбують мешканців мікрорайону, а проблем у нас вистачає. У період, коли працювали заводи, масив процвітав. Керівництво Радіозаводу, заводу Чистих металів підтримували його інфраструктуру, проводився ремонт шляхового покриття доріг, прибиралися вулиці, озеленювалася територія тощо… З 1992 року, коли Україна стала незалежною, а заводи припинили роботу, масив став занепадати.

На даний час на території Ревівського кварталу знаходиться 369 приватних будівель, 3 двоповерхових та 9 багатоповерхових будинків. Загалом на території Ревівки проживає близько 5 тисяч осіб. Тут є школа №9. Оскільки масив розташований у віддаленому від центра міста районі, важливим питанням для його жителів є організація пасажирських перевезень.

Єдиний міський автобусний маршрут, який курсує до вказаного району, це №23. Але водії на цьому маршруті часто порушують умови перевезень: не дотримуються графіків руху, зневажливо ставляться до пасажирів, висаджують їх, не довозячи до потрібних зупинок, особливо це стосується вечірнього часу після 18:00. Актуальним питанням для ревівців є відновлення старої схеми маршруту автобуса №23 "Автостанція-Ревівка" у два напрямки по одним і тим же вулицям, як було у часи СРСР, з кінцевою зупинкою у районі вул. М.Залізняка (тепличне господарство). Проблема полягає у тім, що маршрутне таксі заїжджає в ревівський масив з кінця мікрорайону (району теплиці) через об’їзну вулицю Автозаводську і курсує в один бік у напрямку міста. Громадськість просить, щоб маршрутне таксі курсувало по масиву двома напрямками, щоб вони могли виходити на своїх зупинках, а не на зупинці вул. Робітнича, 2, бо так зручно перевізнику і водіям.

Після довготривалих звернень до керівництва АТП 13507, мешканці мікрорайону почали писати листи до міського голови Валентина Козярчука з проханням допомогти навести порядок на маршруті. Перший лист надіслали 23.08.2017 р. У жовтні 2017 року відбулася нарада з представниками міськвиконкому, автопарку та громадськості. Тоді перевізник начебто погодився відновити стару схему маршруту. У результаті листування: міська влада — перевізник — мешканці району 24 жовтня 2017 року надійшов лист, підписаний заступником міського голови Оленою Балюк, у якому повідомляється, що питання узгоджене, скоро маршрут буде відновлено, розроблена карта і графіки руху. Але автобуси так і не почали ходити за старим маршрутом. Тоді я повторно звернувся до директора автопарку, міського голови (14.11.2017 р.). І отримав відповідь від заступника міського голови (06.12.17 р.) — нас знову завірили, що найближчим часом маршрутки курсуватимуть в обох напрямках по вулицях Робітничій і Заводській.

Листування з чиновниками та керівництвом АТП 13507 не дало позитивного результату, питання на даний час так і не вирішилося. Перевізник не хоче сплачувати кошти за узгодження маршруту та збирати необхідну купу документів. Його влаштовує ця невирішена ситуація. Більше того, керівництво АТП заявило, що найближчим часом через погані дороги у ревівському масиві маршрутки взагалі не будуть курсувати центральними вулицями навіть в одному напрямку, як є зараз.

Таким чином склалася ситуація як у прислів’ї: пани чубляться, а в холопів чуби тріщать. Утворилося замкнене коло, і, як завжди, страждають прості люди. Нам ніхто нічого не пояснює. Куди нам звертатися далі окрім Урядової гарячої лінії? Ми, на жаль, не бачимо іншого виходу.

Крім пасажирських перевезень у Ревівському мікрорайоні існує купа інших проблем. Ми запитуємо мера міста Валентина Козярчука і посадових осіб міськвиконкому, чому вони не люблять Ревівку? Чому в центральних районах міста здійснюється прибирання вулиць, очищуються бордюри, скошується трава і бур’яни, замінюються люки на водопровідних і каналізаційних колодязях, відновлюються ливневі трубопроводи, ремонтується дорожнє покриття вулиць, регулярно вивозиться сміття, а в Ревіському масиві нічого цього не робиться. По вулиці Заводській вже більше 3-х років відсутні кришки на колодязях прямо на проїзджій частині дороги. Ми зверталися з цього приводу до міськвиконкому, водоканалу, УЖКГ, але дій у відповідь — ніяких.

У центрі масиву по вулиці Захисників України (колишня Ілліча) в каналізаційні люки з вулиці зливаються нечистоти від викачки з вигрібних колодязів і туалетів приватних будинків. Жахливий сморід постійно відчувають жителів прилеглих будинків. На неодноразові скарги і звернення до міського голови, директора водоканалу і посадових осіб міськвиконкому жодних заходів до водіїв асенізаторських машин не було вжито. Навпроти ЗШ №9, на місті колишніх 3-х домогосподарств, жителі яких виселилися через затоплення дощовими і ґрунтовими водами, утворилося стихійне сміттєзвалище. На звернення до міської влади щодо прибирання цих ділянок і проведення необхідних робіт з їх осушення і відведення вод, відповідей не надійшло.

Ми, громадськість Ревівського масиву Заводського мікрорайону, звертаємося до редакції газети "Світловодськ вечірній" з проханням розповісти про наші проблеми. Сподіваємося, що це пробудить у міського голови, депутатів міської ради, посадових осіб міськвиконкому почуття усвідомлення того, що вони господарі міста, і вони повернуться обличчям до проблем, що мають місце в Ревівському масиві.

Володимир Тягній,
голова квартального комітету №1