Понеділок, 28 вересня 2020
Корисна інформація

Якщо ЖЕК не надає Вам послуги, які зобов’язаний надавати, або вас не влаштовує їх якість Новина з фото

Якщо ЖЕК не надає Вам послуги, які зобов’язаний надавати, або вас не влаштовує їх якість

ЖЕКи не господарі світу, які збирають данину у вигляді комунальних платежів. Вони ОБСЛУГОВУЮТЬ певні потреби громадян. Отже, якщо рівень обслуговування Вас не задовольняє, у Вас є повне право вимагати перерахунку тієї суми, яка зазначена у Вашій квитанції на сплату комунальних послуг.


Приміром, як часто це трапляється, почався опалювальний сезон, а у Вашій оселі температура повітря настільки свіжа, що продукти не скисають без холодильника. За нормативами, придатною для життя є температура 18 градусів Цельсія. У випадку, якщо температура в квартирі є нижчою цих самих 18 градусів, то в проміжку між 17-ма і 12-ма градусами вартість послуг опалення повинна зменшуватись на 5% за кожен градус.

Отже, оцінивши, що температура в будинку далека від нормативів, потрібно якось зафіксувати цей показник для подальшого розбору польотів. Згідно Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, у разі порушення виконавцем (ЖЕКом) умов договору на теплопостачання, споживач має право викликати представника організації, що надає послуги, для складання та підписання акта-претензії. Для цього Ви пишете заяву до ЖЕКу, у якій просите прийти до Вас їхнього представника, який підпишеться під Актом-претензією (зразок №2). Якщо ж протягом 2 робочих днів після заявки від цих "представників" не буде ані слуху, ані духу, тоді цей Акт можна скласти самостійно, підписавши його у сусідів.

Один екземпляр Акту залиште у себе, другий відправте до ЖЕКу листом з повідомленням про вручення. Не полінуйтеся витратитися на марку, вона буде дешевшою, ніж платити за ненадані послуги. Або приходьте до ЖЕКу з обома екземплярами та примусьте працівників ЖЕКу потавити "вхідну позначку" на Вашому примірникові, який Ви заберете у якості доказу. Акт має бути розглянутий впродовж 3-х робочих днів, після закінчення яких Вам повинні провести перерахунок або надати обґрунтовану письмову відмову в задоволенні претензії.

Втім, досить частою є ситуація, коли Вас просто ігнорують. Не зупиняйтеся, боротьбу не закінчено. Якщо не отримаєте ніякої відповіді, наступний Ваш крок Заява про зменшення розміру оплати (зразок №3). Далі тільки суд. При чому, багато хто просто не знає, що у разі, коли Ви дійсно праві, і у Вас є всі необхідні докази (папери, описані вище), то крім перерахунку, ЖЕК ще й компенсує Вам судові витрати.

Якщо ж Вашою метою є не стільки перерахунок платіжок, скільки отримання того самого тепла, про яке Ви мрієте морозними вечорами, то в цьому випадку також існують письмові види боротьби. В ситуації з опаленням ефективнішим буде звернення у різні інстанції, які й повинні, по суті, контролювати питання нормального опалення Вашої квартири. Так, можна звернутися безпосередньо до міськвиконкому, адже, згідно із Законом України "Про місцеве самоврядування", саме цей орган має повноваження контролювати роботу підприємств житлово-комунального господарства.

Звернення потрібно робити обов’язково у письмовій формі, вказавши в листі своє прізвище, ім’я та по-батькові, зворотну адресу, номер телефону та дату. Листа краще відправити поштою в такому випадку можна отримати непоганий шанс щодо письмової відповіді.

Ще є такий орган як Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів, яка повина захищати права споживачів. Вони мають сміливо виступити на Ваш захист, і через хвилин 5-10 після Вашого дзвінка батареї повинні розжаритися до температури мартена для виплавки сталі. Але насправді ефективнішим буде не просто телефонувати, а все-таки ще витратитися на марки і відправити їм листа зі скаргою на дії теплопостачальників. До скарги обов’язково потрібно додати копію договору про надання послуг теплопостачання Вашій квартирі.

Якщо ЖЕК не надає Вам послуги, які зобов’язаний надавати, або вас не влаштовує їх якість

Якщо ЖЕК не надає Вам послуги, які зобов’язаний надавати, або вас не влаштовує їх якість

Якщо ЖЕК не надає Вам послуги, які зобов’язаний надавати, або вас не влаштовує їх якість

Якщо ЖЕК не надає Вам послуги, які зобов’язаний надавати, або вас не влаштовує їх якість



Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:

  • Voda Користувач offline

  • 25 жовтня 2014 18:25
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 21.03.2011 | 39 комментарів | 0 публікацій
очень ценная информация. Обязательно воспользуемся)Спасибо!

п.с. Где Вы раньше были!
  • Нравится
  • 3


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top