Громадські слухання з приводу діяльності водоканалу відбулися у Світловодську (ОНОВЛЕНО)
17 жовтня в міському Палаці культури під головуванням секретаря міської ради Зінаїди Климчук відбулись громадські слухання на тему: "Організаційно-правові аспекти створення обласного ОКВП "Дніпро-Кіровоград", його тарифної політики та результатів діяльності за 2 роки".
Учасниками громадських слухань стали 238 осіб, серед них — працівники міськвиконкому та його управлінь, чисельна група Світловодської дільниці ОКВП "Дніпро-Кіровоград" на чолі з директором Людмилою Гетманець, 7 депутатів міської ради, представники громадських організацій та міських ЗМІ, активні жителі міста. ОКВП "Дніпро-Кіровоград" представляв генеральний директор "Дніпро-Кіровоград" Роман Ілик.
На початку громадських слухань, згідно з Положенням про їх проведення, було обрано членів президії, секретаріат, лічильну комісію та визначено регламент роботи. Ведуча слухань — секретар міської ради Зінаїда Климчук, нагадала про етичні норми поведінки під час проведення масових заходів та закликала всіх присутніх і виступаючих виявити толерантність, вміння спокійно, без вигуків та образ вислуховувати одне одного та бути "людиною серед людей". Громадські слухання було заплановано провести за півтори години і завершити о 16.00, але, враховуючи кількість виступаючих та запитань до них, захід затягнувся більше, ніж на годину і завершився після 17.00.
Першим із вступним словом до зібрання звернувся Сергій Філоненко - перший заступник міського голови. Він нагадав, за яких умов та на яких підставах передавався міський водоканал до області більше двох років тому. Так, борг Світловодського комунального водопостачального підприємства на той час становив близько 11 млн. грн., з них близько 2 млн. по заробітній платі, а решта — борги перед "Кіровоградобленерго" та державними фондами, у тому числі близько 6 млн. грн. — перед Пенсійним фондом України. Крім цього, у листопаді 2006 року рішенням сесії міської ради керівництву міського водоканалу було надано дозвіл на отримання кредиту у сумі 2 млн. грн.. для поповнення обігових коштів, під заставу якого було передано приміщення адмінбудинку з оціночною вартістю 7 млн. 300 тис. грн., тож, в разі непогашення цієї заборгованості по кредиту, банк міг привласнити адмінбудівлю. На момент передачі водоканалу ці факти були важливими аргументами на користь передачі міського комунального підприємства до обласного водоканалу. Але ж світловодська громада погодилася 1 квітня 2012 року на приєднання міськводоканалу до обласного комунально-виробничого підприємства "Дніпро-Кіровоград" за певних умов. Одна з них — це недопущення підвищення тарифів.
Проте, буквально одразу після передачі, тариф на водопостачання було збільшено з 3 грн. 19 коп. до 4 грн. 41 коп. (майже на 30%). І хоча тоді дещо зменшився тариф на водовідведення, але для мешканців приватного сектору, а це майже половина жителів міста, тариф зріс (сьогодні, до речі, тариф на водопостачання та водовідведення взагалі сягає майже 12 грн — авт.). Не було витримане і інше протокольне доручення, підписане під час передачі — сплата до міського бюджету прибуткового податку з працівників Світловодської дільниці ОКВП "Дніпро-Кіровоград", у зв’язку із чим за 2,5 роки місто не отримало майже 4 млн. грн.
Занепокоєння міської влади викликає ще два питання: наміри керівництва ОКВП законсервувати водоочисні споруди по вулиці Обсерваторній (колишній Світловодський міський водоканал) та підхід керівництва ОКВП "Дніпро-Кіровоград" до розподілу коштів кредиту від Європейського банку реконструкції та розвитку, адже Світловодська дільниця обділена увагою щодо фінансування на оновлення водопровідної мережі міста. Як підкреслив у своїй промові Сергій Філоненко, це є ігноруванням спільних потреб усіх територіальних громад Кіровоградської області. При цьому, погашення кредиту ляже на тарифи для споживачів, тож заручниками стануть і жителі Світловодська. До того ж, за цей час відбулося скорочення технічного персоналу міської дільниці водогону, в той час як штат управління ОКВП "Дніпро-Кіровоград" — занадто роздутий, що також є додатковим навантаженням на тариф.
Позицію міської влади щодо неможливості консервування водоочисних споруд з метою недопущення виникнення надзвичайних ситуацій, аргументував начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Микола Шалаєвський. Зокрема, він зазначив, що Світловодськ відноситься до третьої групи з цивільного захисту, а це передбачає, згідно з будівельними нормами категорованих міст, забезпечення водопостачання не менше, аніж з двох незалежних джерел води. У разі консервації ВОС, розконсервувати їх у випадку термінової потреби, переконаний, Микола Шалаєвський, швидко не вдасться, а це означає, що частина міста ризикує залишитися без водопостачання.
Своє бачення ситуації та думки з приводу основних питань громадських слухань мали змогу висловити всі бажаючі, в тому числі активні громадські діячі.
Так, голова ГО "ГроЗа" Людмила Павловська у своєму виступі підтримала думку Миколи Шалаєвського про недопущення закриття водоочисних споруд та внесла пропозицію звернутись із відповідною вимогою до генерального директора ОКВП. Також виступаюча нагадала історію передачі міського водоканалу до обласного виробничого комунального підприємства та акцентувала увагу на тих порушеннях, які були допущені керівництвом ОКВП за 2,5 роки з моменту передачі, зокрема щодо незаконного підняття тарифів та порушення процедури їх введення в дію. Тариф для споживачів на водопостачання та водовідведення Людмила Павловська назвала "економічно необґрунтованим, таким, що містить корупційну складову, та введеним в дію з порушенням "Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад".
Крім того, Людмила Павловська виступила із ініціативою включити до резолюції питання щодо проведення аудиту за два роки діяльності ОКВП, а ще — рекомендувати голові обласної ради внести зміни до статуту підприємства, аби Кіровоградська облрада мала змогу впливати на формування штатного розкладу підприємства. Виступила доповідач і з пропозицією внести в резолюцію питання про зміну складу і керівництва Наглядової ради.
Висловив невдоволення діяльністю представників Світловодська у Наглядовій раді ОКВП "Дніпро-Кіровоград" і голова профільної депутатської комісії Володимир Дем’янюк, який нагадав, що вони мали відстоювати інтереси громади міста впродовж усіх цих 2,5 років. Колишній керівник водоканалу впевнений, що якби Наглядова рада дійсно працювала, сьогоднішньої ситуації можна було б уникнути.
Інший виступаючий, колишній начальник Світловодського водоканалу Віталій Іванов, висловив свою точку зору щодо технічних проблем, які можуть виникнути в разі спроби зупинки насосних третього підйому. А от активна міська громадська діячка Надія Мальцева, голова СМГО "Спілка жінок "Надія", виступила з ініціативою визнати воду не послугою, а товаром і встановити для Світловодська, який "живе на воді", окремий тариф на водопостачання, без урахування транспортних видатків на транспортування води на відстань 120 км до обласного центру.
Про чисельні порушення з боку ОКВП повідомив світловодців житель Олександрії Сергій Горбачов, голова Кіровоградської обласної громадської організації "Шахтарі-інваліди". А Олександр Прилуцький нагадав присутнім про права власності територіальної громади та закликав присутніх вимагати повернення міськводоканалу до комунальної власності міста.
Від імені працівників водоканалу виступив один із керівників структурних підрозділів світловодської дільниці Сергій Шинкаренко. Він наголосив, що на час передачі водоканалу до області, для Світловодська іншого варіанта не було. Наразі ж, за словами виступаючого, матеріальне забезпечення зросло, заробітна плата сплачується працівникам вчасно, а борги, в тому числі по Пенсійному фонду, погашені.
Та головним доповідачем щодо ситуації на обласному комунальному підприємстві, був його генеральний директор Роман Ілик. У своїй доповіді він звітував про результати діяльності ОКВП за 2 роки, зупинився на тарифній політиці підприємства та аргументував наміри керівництва щодо консервування Світловодських водоочисних споруд, наголосивши: "Ніхто не закриває водоканал. Йдеться лише про консервацію та скорочення витрат на заробітну плату, електроенергію та реагенти".
Варто зауважити, що Роман Ілик відповів на всі запитання, які лунали на його адресу — і ті, що стояли на порядку денному громадських слухань, і ті, що були подані в письмовому вигляді, як це передбачено Положенням про громадські слухання, і ті, що лунали усно від виступаючих та присутніх у залі. Відверто озвучував генеральний директор ОКВП і розміри своєї заробітної плати, і заробітної плати своїх підлеглих, розповідав про плани керівництва ОКВП щодо світловодської дільниці, ситуацію, яка нині склалася на обласному підприємстві та розміри субвенцій і отриманих прибутків. Зокрема, відповідаючи на закиди виступаючих щодо сумнівної якості води, Роман Ілик наголосив, що вода, яка подається ОКВП споживачам, відповідає стандарту - "вода питна".
Врешті, після тривалого обговорення та внесення пропозицій, більшістю голосів, присутніми було схвалено резолюцію, підготовлену членами робочої групи, яку зі сцени озвучила Людмила Павловська (текст резолюції подається у повному обсязі). За її прийняття проголосувало 107 чоловік із 132 присутніх, які залишилися у залі на час голосування.
Учасники громадських слухань відзначають, що Кіровоградська обласна рада, яка є засновником і власником підприємства ОКВП "Дніпро-Кіровоград" не виконує законодавчо передбачену процедуру координації роботи підприємства.
Відсутність контролю за діяльністю керівництва підприємства ОКВП "Дніпро-Кіровоград" зі сторони Кіровоградської облдержадміністрації та відсутність будь-якої роботи наглядової ради підприємства ще більше погіршило і без того тяжкий фінансовий стан підприємства та призвели до необхідності суттєвого збільшення тарифу, який наразі є одним з найвищих в Україні.
Відсутній прозорий механізм контролю за формуванням тарифу. Не виконуються вимоги законодавства щодо порядку доведення до споживачів інформації про зміну тарифу з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальної громади.
Також важливо відмітити що міський бюджет недоотримує близько 2 млн. грн. на рік за рахунок несплати прибуткового податку з працівників світловодської дільниці.
Територіальна громада Світловодська вимагає:
- від голови Кіровоградської обласної ради
1. Негайно заслухати звіт Генерального директора ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
Ілика Р. І. на пленарному засіданні Кіровоградської обласної ради про результати діяльності підприємства за два роки та внести відповідне рішення;
2. Заслухати на пленарному засіданні Кіровоградської обласної ради звіт голови Наглядової ради ОКВП "Дніпро-Кіровоград" Яременка С. О. за результатами діяльності 2012-2014 р. та внести відповідне рішення;
3. Забезпечити проведення незалежного аудиту ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
Кіровоградською фірмою "Дункан-аудит" за поглибленою програмою перевірки та розглянути результати цього аудиту на сесії обласної ради;
4. Створити тимчасову депутатсько-громадську комісію (за участю представників
територіальних громад міст Світловодська, Олександрії, Знам’янки та Кіровограда) по перевірці економічного обґрунтування нових збільшених тарифів ОКВП "Дніпро-Кіровоград", дотримання процедури введення їх в дію та затвердити склад даної комісії на сесії обласної ради;
5. Забезпечити внесення змін до Статуту ОКВП "Дніпро-Кіровоград" щодо
обов’язкового затвердження Кіровоградською обласною радою організаційної структури підприємства, чисельності, штатного розкладу та умов оплати праці працівників підприємства (ІТР та службовців).
- від голови Кіровоградської облдержадміністрації
1. Вивести зі складу Наглядової ради ОКВП "Дніпро-Кіровоград" голову
Наглядової ради Яременка С. О., який не виконував покладені на нього обов’язки та призначити своїм розпорядженням іншу особу — представника Кіровоградської ОДА відповідно до п 6.12 Статуту підприємства.
- від міського голови Котенка Ю. М. та виконавчого комітету Світловодської міської ради
1. Відкликати з Наглядової ради ОКВП "Дніпро-Кіровоград" депутата
Світловодської міської ради Вовченка В. В., який не виконував покладені на нього обов’язки та призначити іншу особу від територіальної громади міста Світловодська членом Наглядової ради, яка буде захищати інтереси громади.
- від Генерального директора ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
1. З метою забезпечення надійного водопостачання м. Світловодська заборонити консервацію водоочисних споруд.
2. Забезпечити проведення в повному обсязі відшкодування нарахованого
прибуткового податку працівників СВКГ до Світловодського міського бюджету.
3. При залученні додаткових фінансових ресурсів (кредити, субвенції, тощо)
проводити розподіл інвестицій пропорційно до частки Світловодської дільниці у цілісному майновому комплексі ОКВП "Дніпро-Кіровоград".
Роман Ілик
Сергій Філоненко
Зінаїда Климчук
Володимир Дем’янюк
Людмила Павловська
Надія Мальцева
На початку громадських слухань, згідно з Положенням про їх проведення, було обрано членів президії, секретаріат, лічильну комісію та визначено регламент роботи. Ведуча слухань — секретар міської ради Зінаїда Климчук, нагадала про етичні норми поведінки під час проведення масових заходів та закликала всіх присутніх і виступаючих виявити толерантність, вміння спокійно, без вигуків та образ вислуховувати одне одного та бути "людиною серед людей". Громадські слухання було заплановано провести за півтори години і завершити о 16.00, але, враховуючи кількість виступаючих та запитань до них, захід затягнувся більше, ніж на годину і завершився після 17.00.
Першим із вступним словом до зібрання звернувся Сергій Філоненко - перший заступник міського голови. Він нагадав, за яких умов та на яких підставах передавався міський водоканал до області більше двох років тому. Так, борг Світловодського комунального водопостачального підприємства на той час становив близько 11 млн. грн., з них близько 2 млн. по заробітній платі, а решта — борги перед "Кіровоградобленерго" та державними фондами, у тому числі близько 6 млн. грн. — перед Пенсійним фондом України. Крім цього, у листопаді 2006 року рішенням сесії міської ради керівництву міського водоканалу було надано дозвіл на отримання кредиту у сумі 2 млн. грн.. для поповнення обігових коштів, під заставу якого було передано приміщення адмінбудинку з оціночною вартістю 7 млн. 300 тис. грн., тож, в разі непогашення цієї заборгованості по кредиту, банк міг привласнити адмінбудівлю. На момент передачі водоканалу ці факти були важливими аргументами на користь передачі міського комунального підприємства до обласного водоканалу. Але ж світловодська громада погодилася 1 квітня 2012 року на приєднання міськводоканалу до обласного комунально-виробничого підприємства "Дніпро-Кіровоград" за певних умов. Одна з них — це недопущення підвищення тарифів.
Проте, буквально одразу після передачі, тариф на водопостачання було збільшено з 3 грн. 19 коп. до 4 грн. 41 коп. (майже на 30%). І хоча тоді дещо зменшився тариф на водовідведення, але для мешканців приватного сектору, а це майже половина жителів міста, тариф зріс (сьогодні, до речі, тариф на водопостачання та водовідведення взагалі сягає майже 12 грн — авт.). Не було витримане і інше протокольне доручення, підписане під час передачі — сплата до міського бюджету прибуткового податку з працівників Світловодської дільниці ОКВП "Дніпро-Кіровоград", у зв’язку із чим за 2,5 роки місто не отримало майже 4 млн. грн.
Занепокоєння міської влади викликає ще два питання: наміри керівництва ОКВП законсервувати водоочисні споруди по вулиці Обсерваторній (колишній Світловодський міський водоканал) та підхід керівництва ОКВП "Дніпро-Кіровоград" до розподілу коштів кредиту від Європейського банку реконструкції та розвитку, адже Світловодська дільниця обділена увагою щодо фінансування на оновлення водопровідної мережі міста. Як підкреслив у своїй промові Сергій Філоненко, це є ігноруванням спільних потреб усіх територіальних громад Кіровоградської області. При цьому, погашення кредиту ляже на тарифи для споживачів, тож заручниками стануть і жителі Світловодська. До того ж, за цей час відбулося скорочення технічного персоналу міської дільниці водогону, в той час як штат управління ОКВП "Дніпро-Кіровоград" — занадто роздутий, що також є додатковим навантаженням на тариф.
Позицію міської влади щодо неможливості консервування водоочисних споруд з метою недопущення виникнення надзвичайних ситуацій, аргументував начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Микола Шалаєвський. Зокрема, він зазначив, що Світловодськ відноситься до третьої групи з цивільного захисту, а це передбачає, згідно з будівельними нормами категорованих міст, забезпечення водопостачання не менше, аніж з двох незалежних джерел води. У разі консервації ВОС, розконсервувати їх у випадку термінової потреби, переконаний, Микола Шалаєвський, швидко не вдасться, а це означає, що частина міста ризикує залишитися без водопостачання.
Своє бачення ситуації та думки з приводу основних питань громадських слухань мали змогу висловити всі бажаючі, в тому числі активні громадські діячі.
Так, голова ГО "ГроЗа" Людмила Павловська у своєму виступі підтримала думку Миколи Шалаєвського про недопущення закриття водоочисних споруд та внесла пропозицію звернутись із відповідною вимогою до генерального директора ОКВП. Також виступаюча нагадала історію передачі міського водоканалу до обласного виробничого комунального підприємства та акцентувала увагу на тих порушеннях, які були допущені керівництвом ОКВП за 2,5 роки з моменту передачі, зокрема щодо незаконного підняття тарифів та порушення процедури їх введення в дію. Тариф для споживачів на водопостачання та водовідведення Людмила Павловська назвала "економічно необґрунтованим, таким, що містить корупційну складову, та введеним в дію з порушенням "Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад".
"Споживачів повідомили про вже встановлений тариф, без врахування відповідної позиції територіальної громади, — наголосила Людмила Олександрівна, — без зауважень та пропозицій, а не про намір здійснити зміну тарифу за визначеним Порядком способом. Тому ми вимагаємо від обласної ради створити тимчасову депутатсько-громадську комісію для проведення обґрунтування цього тарифу."
Крім того, Людмила Павловська виступила із ініціативою включити до резолюції питання щодо проведення аудиту за два роки діяльності ОКВП, а ще — рекомендувати голові обласної ради внести зміни до статуту підприємства, аби Кіровоградська облрада мала змогу впливати на формування штатного розкладу підприємства. Виступила доповідач і з пропозицією внести в резолюцію питання про зміну складу і керівництва Наглядової ради.
Висловив невдоволення діяльністю представників Світловодська у Наглядовій раді ОКВП "Дніпро-Кіровоград" і голова профільної депутатської комісії Володимир Дем’янюк, який нагадав, що вони мали відстоювати інтереси громади міста впродовж усіх цих 2,5 років. Колишній керівник водоканалу впевнений, що якби Наглядова рада дійсно працювала, сьогоднішньої ситуації можна було б уникнути.
Інший виступаючий, колишній начальник Світловодського водоканалу Віталій Іванов, висловив свою точку зору щодо технічних проблем, які можуть виникнути в разі спроби зупинки насосних третього підйому. А от активна міська громадська діячка Надія Мальцева, голова СМГО "Спілка жінок "Надія", виступила з ініціативою визнати воду не послугою, а товаром і встановити для Світловодська, який "живе на воді", окремий тариф на водопостачання, без урахування транспортних видатків на транспортування води на відстань 120 км до обласного центру.
Про чисельні порушення з боку ОКВП повідомив світловодців житель Олександрії Сергій Горбачов, голова Кіровоградської обласної громадської організації "Шахтарі-інваліди". А Олександр Прилуцький нагадав присутнім про права власності територіальної громади та закликав присутніх вимагати повернення міськводоканалу до комунальної власності міста.
Від імені працівників водоканалу виступив один із керівників структурних підрозділів світловодської дільниці Сергій Шинкаренко. Він наголосив, що на час передачі водоканалу до області, для Світловодська іншого варіанта не було. Наразі ж, за словами виступаючого, матеріальне забезпечення зросло, заробітна плата сплачується працівникам вчасно, а борги, в тому числі по Пенсійному фонду, погашені.
Та головним доповідачем щодо ситуації на обласному комунальному підприємстві, був його генеральний директор Роман Ілик. У своїй доповіді він звітував про результати діяльності ОКВП за 2 роки, зупинився на тарифній політиці підприємства та аргументував наміри керівництва щодо консервування Світловодських водоочисних споруд, наголосивши: "Ніхто не закриває водоканал. Йдеться лише про консервацію та скорочення витрат на заробітну плату, електроенергію та реагенти".
Варто зауважити, що Роман Ілик відповів на всі запитання, які лунали на його адресу — і ті, що стояли на порядку денному громадських слухань, і ті, що були подані в письмовому вигляді, як це передбачено Положенням про громадські слухання, і ті, що лунали усно від виступаючих та присутніх у залі. Відверто озвучував генеральний директор ОКВП і розміри своєї заробітної плати, і заробітної плати своїх підлеглих, розповідав про плани керівництва ОКВП щодо світловодської дільниці, ситуацію, яка нині склалася на обласному підприємстві та розміри субвенцій і отриманих прибутків. Зокрема, відповідаючи на закиди виступаючих щодо сумнівної якості води, Роман Ілик наголосив, що вода, яка подається ОКВП споживачам, відповідає стандарту - "вода питна".
Врешті, після тривалого обговорення та внесення пропозицій, більшістю голосів, присутніми було схвалено резолюцію, підготовлену членами робочої групи, яку зі сцени озвучила Людмила Павловська (текст резолюції подається у повному обсязі). За її прийняття проголосувало 107 чоловік із 132 присутніх, які залишилися у залі на час голосування.
РЕЗОЛЮЦІЯ
громадських слухань на тему "Організаційно-правові аспекти створення обласного ОКВП "Дніпро-Кіровоград", його тарифної політики та результатів діяльності за 2 роки"
громадських слухань на тему "Організаційно-правові аспекти створення обласного ОКВП "Дніпро-Кіровоград", його тарифної політики та результатів діяльності за 2 роки"
17 жовтня 2014 року
м. Світловодськ, вул. міський Палац Культури (Приморська, 16)
м. Світловодськ, вул. міський Палац Культури (Приморська, 16)
Учасники громадських слухань відзначають, що Кіровоградська обласна рада, яка є засновником і власником підприємства ОКВП "Дніпро-Кіровоград" не виконує законодавчо передбачену процедуру координації роботи підприємства.
Відсутність контролю за діяльністю керівництва підприємства ОКВП "Дніпро-Кіровоград" зі сторони Кіровоградської облдержадміністрації та відсутність будь-якої роботи наглядової ради підприємства ще більше погіршило і без того тяжкий фінансовий стан підприємства та призвели до необхідності суттєвого збільшення тарифу, який наразі є одним з найвищих в Україні.
Відсутній прозорий механізм контролю за формуванням тарифу. Не виконуються вимоги законодавства щодо порядку доведення до споживачів інформації про зміну тарифу з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальної громади.
Також важливо відмітити що міський бюджет недоотримує близько 2 млн. грн. на рік за рахунок несплати прибуткового податку з працівників світловодської дільниці.
Територіальна громада Світловодська вимагає:
- від голови Кіровоградської обласної ради
1. Негайно заслухати звіт Генерального директора ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
Ілика Р. І. на пленарному засіданні Кіровоградської обласної ради про результати діяльності підприємства за два роки та внести відповідне рішення;
2. Заслухати на пленарному засіданні Кіровоградської обласної ради звіт голови Наглядової ради ОКВП "Дніпро-Кіровоград" Яременка С. О. за результатами діяльності 2012-2014 р. та внести відповідне рішення;
3. Забезпечити проведення незалежного аудиту ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
Кіровоградською фірмою "Дункан-аудит" за поглибленою програмою перевірки та розглянути результати цього аудиту на сесії обласної ради;
4. Створити тимчасову депутатсько-громадську комісію (за участю представників
територіальних громад міст Світловодська, Олександрії, Знам’янки та Кіровограда) по перевірці економічного обґрунтування нових збільшених тарифів ОКВП "Дніпро-Кіровоград", дотримання процедури введення їх в дію та затвердити склад даної комісії на сесії обласної ради;
5. Забезпечити внесення змін до Статуту ОКВП "Дніпро-Кіровоград" щодо
обов’язкового затвердження Кіровоградською обласною радою організаційної структури підприємства, чисельності, штатного розкладу та умов оплати праці працівників підприємства (ІТР та службовців).
- від голови Кіровоградської облдержадміністрації
1. Вивести зі складу Наглядової ради ОКВП "Дніпро-Кіровоград" голову
Наглядової ради Яременка С. О., який не виконував покладені на нього обов’язки та призначити своїм розпорядженням іншу особу — представника Кіровоградської ОДА відповідно до п 6.12 Статуту підприємства.
- від міського голови Котенка Ю. М. та виконавчого комітету Світловодської міської ради
1. Відкликати з Наглядової ради ОКВП "Дніпро-Кіровоград" депутата
Світловодської міської ради Вовченка В. В., який не виконував покладені на нього обов’язки та призначити іншу особу від територіальної громади міста Світловодська членом Наглядової ради, яка буде захищати інтереси громади.
- від Генерального директора ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
1. З метою забезпечення надійного водопостачання м. Світловодська заборонити консервацію водоочисних споруд.
2. Забезпечити проведення в повному обсязі відшкодування нарахованого
прибуткового податку працівників СВКГ до Світловодського міського бюджету.
3. При залученні додаткових фінансових ресурсів (кредити, субвенції, тощо)
проводити розподіл інвестицій пропорційно до частки Світловодської дільниці у цілісному майновому комплексі ОКВП "Дніпро-Кіровоград".
Роман Ілик
Сергій Філоненко
Зінаїда Климчук
Володимир Дем’янюк
Людмила Павловська
Надія Мальцева
Олена Єрунова
Фото: Ігор Котляров
Відео: читач Андрій