Президент України Віктор Янукович прибуде до Світловодська на урочисте відкриття річкового терміналу
Цю новину оприлюднив Вадим Туманов — керуючий справами міськвиконкому.
"Ми отримали доручення голови Кіровоградської обласної адміністрації щодо організації робочої поїздки Президента України Віктора Федоровича Януковича до Кіровоградської області. На рівні області планується його перебування. Міста Світловодськ це стосується виключно щодо урочистого відкриття річкового терміналу "Гермес-Трейдинг. Відбудеться це 3 жовтня 2013 року".
Що ж це за важливий об’єкт, на відкриття якого їде сам Президент? Дивіться!
Світловодський річковий термінал стане передовим елеваторним комплексом групи компаній "УкрАгроКом" та "Гермес-Трейдинг" загальною потужністю одноразового зберігання зернових 94000 т; прийом — 5000 тонн на день; обробка і сушка — 4,4 тисячі тонн на день; навантаження на ж/д — 4000 тонн в день, навантаження на водний транспорт — 5 000 тонн на день.
Обладнання компаній GSI (США), Бюллер (Німеччина), Telestack (Великобританія), "Миколаївпромсервіс" (м. Миколаїв), "Ваговимірювальні Системи" (м. Дніпропетровськ). Загальний розмір інвестицій — 160 мільйонів гривень. Довжина причалу — 240 м, одночасне швартування двух плавзасобів.
Загальна площа підприємства — 8,9 га.
Кількість робочих місць — 60 осіб.
Генеральний проектувальник — ВАТ "ПВІ" Миколаївагропроект ". Проектувальник причалу — ЗАТ" УПВКТРТ "Укррічтранспроект". Генеральний підрядник — ЗАТ "Кременчукнафтохімбуд-інвест".
У червні минулого року розпочалося будівництво Світловодського річкового терміналу — важливої складової інвестиційного проекту групи компаній "УкрАгроком" і "Гермес-Трейдінг" по відродженню Дніпра, як транспортної артерії України — на сьогодні єдиного річкового терміналу Кіровоградщини. Будівництво першої черги терміналу — власне елеватора загальною потужністю 94 тисячі тонн одночасного зберігання зерна, було успішно виконано у заплановані терміни.
Проект причалу розроблений українським проектно-вишукувальним та конструкторсько-технологічним інститутом річкового транспорту "Укррічтранспроект" (керівник — В. Керусенко, головний інженер інституту — В. Шихненко, головний інженер проекту — О. Гуров). А до його будівництва приступила досвідчена компанія — миколаївська ТОВ "Гідротехнології" (директор Енвер Хайят).
Друга черга Світловодського річкового терміналу передбачила спорудження унікальної гідротехнологічної причальної споруди завдовжки 240 м, яка включатиме вантажний причал та швартовні пали, що дозволить одночасно швартувати два самохідні чи несамохідні судна.
Дуже важливим фактором є те, що роботи виконуються із суші: ведеться забивка тилових і лицьових шпунтів, які зв’язуються між собою тягою, установлюються розподільчі балки. За плечима генерального підрядника — компанії "Гідротехнології" (м. Миколаїв) багаторічний досвід — спорудження аналогічних об’єктів на замовлення потужного зернотрейдера — компанії "Нібулон". До речі, фірма "Гідротехнології", крім виконання робіт на будівництві, забезпечує поставку тяг та розподільчих балок. Шпунти використовуються виключно німецького виробництва — компанії "Дортмунд", що підтверджує дуже високі вимоги до якості будівництва.
У ході роботи долають і природні перешкоди: необхідно воду засипати піском для відкопування перепон у грунті, завозити щебінь для насипу дренажної призми.
Джерело: ukragrocom.com
Світловодський річковий термінал стане передовим елеваторним комплексом групи компаній "УкрАгроКом" та "Гермес-Трейдинг" загальною потужністю одноразового зберігання зернових 94000 т; прийом — 5000 тонн на день; обробка і сушка — 4,4 тисячі тонн на день; навантаження на ж/д — 4000 тонн в день, навантаження на водний транспорт — 5 000 тонн на день.
Обладнання компаній GSI (США), Бюллер (Німеччина), Telestack (Великобританія), "Миколаївпромсервіс" (м. Миколаїв), "Ваговимірювальні Системи" (м. Дніпропетровськ). Загальний розмір інвестицій — 160 мільйонів гривень. Довжина причалу — 240 м, одночасне швартування двух плавзасобів.
Загальна площа підприємства — 8,9 га.
Кількість робочих місць — 60 осіб.
Генеральний проектувальник — ВАТ "ПВІ" Миколаївагропроект ". Проектувальник причалу — ЗАТ" УПВКТРТ "Укррічтранспроект". Генеральний підрядник — ЗАТ "Кременчукнафтохімбуд-інвест".
У червні минулого року розпочалося будівництво Світловодського річкового терміналу — важливої складової інвестиційного проекту групи компаній "УкрАгроком" і "Гермес-Трейдінг" по відродженню Дніпра, як транспортної артерії України — на сьогодні єдиного річкового терміналу Кіровоградщини. Будівництво першої черги терміналу — власне елеватора загальною потужністю 94 тисячі тонн одночасного зберігання зерна, було успішно виконано у заплановані терміни.
Проект причалу розроблений українським проектно-вишукувальним та конструкторсько-технологічним інститутом річкового транспорту "Укррічтранспроект" (керівник — В. Керусенко, головний інженер інституту — В. Шихненко, головний інженер проекту — О. Гуров). А до його будівництва приступила досвідчена компанія — миколаївська ТОВ "Гідротехнології" (директор Енвер Хайят).
Друга черга Світловодського річкового терміналу передбачила спорудження унікальної гідротехнологічної причальної споруди завдовжки 240 м, яка включатиме вантажний причал та швартовні пали, що дозволить одночасно швартувати два самохідні чи несамохідні судна.
— Першочергово було виконано низку підготовчих операцій — чітко вирівняно будівельний майданчик та за рахунок піску піднято його над водою для установки техніки: кранів та віброзанурювачів — це ті фундаментальні складові, що забезпечують виконання всього об’єму робіт, — розповідає керівник будівництва Віктор Живанов.
Дуже важливим фактором є те, що роботи виконуються із суші: ведеться забивка тилових і лицьових шпунтів, які зв’язуються між собою тягою, установлюються розподільчі балки. За плечима генерального підрядника — компанії "Гідротехнології" (м. Миколаїв) багаторічний досвід — спорудження аналогічних об’єктів на замовлення потужного зернотрейдера — компанії "Нібулон". До речі, фірма "Гідротехнології", крім виконання робіт на будівництві, забезпечує поставку тяг та розподільчих балок. Шпунти використовуються виключно німецького виробництва — компанії "Дортмунд", що підтверджує дуже високі вимоги до якості будівництва.
— Наше завдання на цьому об’єкті — якісно і вчасно збудувати причальну споруду, — зазначає майстер Олександр Волобоєв організації-генпідрядника. — З такою організацією праці, яку нам забезпечує замовник — група компаній "УкрАгроКом" і "Гермес-Трейдінг", ми не підведемо.
У ході роботи долають і природні перешкоди: необхідно воду засипати піском для відкопування перепон у грунті, завозити щебінь для насипу дренажної призми.
— Це дуже важливий проект, — підкреслює директор ТОВ "Гермес-Трейдінг" Юрій Скічко, — його реалізація матиме позитивний вплив на всю економіку Кіровоградської області. Світловодський річковий термінал дасть можливість відвантажувати зерно водним шляхом, чого раніше не дозволяла транспортна інфраструктура області.
Причал стане важливою складовою Світловодського річкового терміналу і всієї зерновідвантажувальної структури Кіровоградщини.
Причал стане важливою складовою Світловодського річкового терміналу і всієї зерновідвантажувальної структури Кіровоградщини.
Джерело: ukragrocom.com