Старшокласники Подорожнянської школи зберігають та примножують традиції своїх пращурівСтаршокласники Подорожнянської школи зберігають та примножують традиції своїх пращурів15 січня 2015 |
14 січня, у день, коли в нашій країні за давньою традицією відзначається свято Василя, або як його сьогодні називають Старий Новий рік, до Світловодська завітали колядники — учні 11-го класу Подорожнянської школи. Старшокласники, разом зі своїм класним керівником — вчителькою української мови та літератури Катериною Бичковою підготували цікаву святкову театралізовану програму, у якій лунали українські народні колядки та щедрівки. Особливо варто відзначити те, що у репертуарі колядників була і старовинна пісня, записана Катериною Бичковою від її бабусі — мешканки затопленого водами Кременчуцького водосховища селища Подорожнього, тобто, обрядова пісня наших прадавніх земляків. Щиро поважаючи традиції своїх пращурів та намагаючись їх зберегти, Катерина Мусіївна прищеплює цю любов і повагу до національної культури і своїм учням, розповідаючи їм про традиції українського народу, пояснюючи особливість та значення народних свят. Результатом цієї роботи і стала ця святкова програма, якою старшокласники привітали з новорічними святами жителів Подорожнього та завітали 14 січня до районної ради та РДА і зовсім несподівано їх запросили до сесійної зали адмінбудинку, де зібралося чимало людей на податковий семінар. Всюди їх гостинно та радо приймали. "Дітей взагалі завжди приймають привітно, а тим більше коли вони приходять із такою приємною місією, — зазначила в інтерв’ю нашій газеті заступник голови Світловодської районної ради Наталія Прудникова. — На сьогоднішній день наші старовинні традиції дещо втрачені. Раніше колядки та щедрівки несли певне обрядове значення, яке сьогодні, на жаль, забувається. І дуже приємно, що є такі люди, які підтримують народні традиції. Честь і хвала таким людям. Честь і хвала і Катерині Мусіївні, і дітям, які вивчають культуру наших пращурів. Вони несуть цю культуру, передають іншим, додають своїх емоцій і тим самим викликають відповідні емоції у нас. І такий позитив треба підтримувати, і заохочувати дітей до цього". |