Незабаром – гривня


Незабаром – гривня


20 вересня 2007
Нещодавно у депутатській кімнаті „білого дому” пройшло чергове засідання міської громадської організації Громадська рада, яка поєднала небайдужих щодо Світловодська його жителів. І хоча перші питання порядку денного не були позбавлені актуальності – прийом нових членів (що є свідченням росту авторитету ГР), плани роботи до кінця року (тут і участь у підготовці ГР до громадських слухань по тарифах на тепло і воду, що відбудуться у жовтні, і вивчення стану підготовки ЖКГ до роботи в осіннє-зимовий період тощо) – „родзинкою” засідання стала доповідь начальника управління економіки міськвиконкому Ольги Шевченко. Адже, чи не вперше владою, вустами Шевченко, була запущена „пробна кулька” – настав час піднімати плату за проїзд у громадському транспорті. Головна економістка міста повідомила присутніх, що перевізники все наполегливіше „грюкають у двері” міської влади, вимагаючи врахувати їхні розрахунки. А вони (розрахунки) свідчать: на тлі здороження пального, запчастин, середньої зарплати, 75 копійок за проїзд – „грабьож” з боку пасажирів. Щонайменше 1,40 грн. врятує перевізників від зубожіння... Управління економіки, продовжила його начальниця, провело первинний аналіз цих пропозицій і дійшло висновку, що піднімати вартість проїзду таки треба, але до гривні – по місту і до 1,30 грн. – до Власівки, до того ж з обов’язковою заміною „газельок” на більш місткий транспорт. З чим власті, демонструючи відкритість, і вийшли до громади, аби шукати компроміс, наголосила Шевченко... Цікаво, сказала член ГР Валентина Павленко, скільки часу доведеться їздити зігнутому у переповнених „маршрутках”, але вже за гривню, поки перевізники нададуть просторіші автобуси? Головуючий Володимир Павлов ледве стримав шквал „альтернативних” виступів. Чекайте, сказав він, не треба „сипати” цифрами, це питання завтрашнього дня, тому давайте замість взаємних звинувачень вивчати всебічно проблему і вже потім робити висновки...Слушну щодо цього пропозицію виказав член ГР Микола Литвиненко – він запропонував владі, а її на засіданні представляв перший заступник міського голови Юрій Лукінський, залучити до діалогу не лише перевізників, які, як завжди, залишаються крайніми, а й власників заправок, тобто, сказав він треба задіяти увесь „ланцюжок”. І тоді, ймовірно, вдасться „врятувати” 10, а може й 20 пасажирських копійок. Лукінський обіцяв прислухатися до цієї пропозиції...

Ян ДРОБОВИК