USAID ЯК ДОПОМОГА КОМУНАЛЬНІЙ СФЕРІ


USAID ЯК ДОПОМОГА КОМУНАЛЬНІЙ СФЕРІ


30 січня 2007
Одним з показників нинішньої активізації діяльності світловодських властей на столичному рівні щодо вирішення наболілих комунальних питань стало приєднання нашого міста до Програми міжнародної технічної допомоги, яка діє в Україні з 2002 року за фінансової підтримки уряду США – USAID.

Минулого тижня з цією метою у Києві перебувала світловодська делегація у складі керівництва КП „Світловодський міськводоканал” та СП ТОВ „Світловодськпобут” на чолі з заступником міського голови з комунальних питань Романом Петровим. Саме до нього ми звернулися з проханням прокоментувати перебіг цих перемовин, а також розповісти про соціально-економічний зиск, який має отримати наше місто від участі в означеній Програмі. Так, дійсно, сказав пан Петров, світловодцям таки вдалося привернути увагу урядових українських чинників до своїх комунальних проблем, в результаті чого Світловодськ увійшов до списку міст України, де питанням їхнього розв’язання будуть перейматися фахівці з комунальних питань міжнародного рівня. До речі, зазначив наш співрозмовник, Програма USAID за цей час довела, навіть, скептикам, свою корисну дієвість у розробці раціонального налагодження роботи комунального сектору багатьох міст і містечок нашої держави. В чому її суть? За словами заступника мера, невдовзі до міста мають прибути економісти, бухгалтери, правники тощо. Вони, шляхом усестороннього аудиту (перевірки) підприємств водо-та теплозабезпечення, за абсолютної прозорості та контролю з боку громадськості, мають провести аналіз їхньої роботи. А вже потім, на його основі, буде розроблено план щодо поліпшення роботи цих підприємств. У першу чергу, наголосив пан Петров, це стосується міськводоканалу, де, попри зростання тарифів, часту зміну керівництва та банківські кредити, криза не вщухає.

Отже, протягом півроку, а рівно стільки досвідчені спеціалісти зі столиці займатимуться Світловодськом, у нас з’явиться ще один шанс привести міську комунальну сферу до раціонального та гармонійного знаменника. Як це вже зроблено у розвинутих країнах, серед яких американці хочуть бачити й Україну – для цього, навіть, свої кошти виділяють, тому, не випадково у слогані (девізі) USAID наголошено: „From the american people” („Від американського народу”). Нашому ж бюджетові ця Програма не коштуватиме ані копійки, підсумував Роман Петров.

Пилип ЗАКАРЛЮКА