Головне — злагодженість в роботі та висока відповідальність кожного


Головне — злагодженість в роботі та висока відповідальність кожного


12 вересня 2011
Начальник Світловодського УЕГГ Володимир ШаповалНачальник Світловодського УЕГГ Володимир Шаповал11 вересня, разом із колегами — працівниками нафтової, газової та нафтопереробної промисловості України, своє професійне свято відзначає Світловодське управління експлуатації газового господарства. Злагоджений колектив УЕГГ нашого міста неодноразово демонстрував свій високий професіоналізм та оперативність. Яскравим прикладом цьому стали і дії працівників управління під час аварії у Ревівському мікрорайоні позаминулої суботи.
З якими ж показниками та настроєм зустрічає управління цьогорічне професійне свято та над якими основними завданнями сьогодні працює? На ці та інші запитання на сторінках нашої газети відповідає начальник Світловодського УЕГГ Володимир Шаповал. — Володимире Вікторовичу, яким був цей рік для Світловодського УЕГГ? Над якими напрямками довелось працювати?

— Рік був напруженим. В принципі, робота управління газового господарства — завжди напружена, адже ми відповідаємо за безпечне газопостачання споживачів Світловодська, Світловодського та Онуфріївського районів, а це 31 тисяча абонентів. Це дуже висока відповідальність, причому кожної ланки підприємства — від слюсаря до начальника управління, адже природній газ — це серйозно і небезпечно, а наша задача — щоб абоненти отримували його, в першу чергу, безпечно. І це завдання всього колективу без виключення, адже від відповідальної роботи кожного залежить кінцевий результат — відповідність нашої діяльності існуючим вимогам та правилам.

Важливою є робота і слюсарів, які відпо-відають за роботу обладнання, і контролерів, які проводять роз'яснювальну роботу серед населення, і всіх інших служб, які обслуговують газові мережі та працюють зі споживачами. Взагалі, в управлінні працює понад 200 чоловік — це працівники економічного, юридичного відділу, бухгалтерії, а також працівники служб, задіяних в технологічному процесі: аварійно-диспетчерської, автотранспортної, служби обліку, мереж, внутрішньо-будинкового обладнання, електрохімзахисту, скрапленого газу, монтажної дільниці та планово-технічного відділу. Всі ці служби повинні працювати чітко, якісно, злагоджено та у повній взаємодії, причому, цілодобово.

Останній випадок на Ревівці, як на мою думку, показав, що колектив Світловодського УЕГГ дійсно працює злагоджено. Є взаємодія та взаємодопомога між службами управління. Не зважаючи на те, що аварія сталась у вихідний день, вже через 20 хвилин на місце пригоди прибули всі необхідні спе-ціалісти — не було жодних відмов. Вже до кінця дня ми відновили газ середнього тиску на мікрорайоні, а далі — цілий тиждень працювали над відновленням газопостачання у багатоповерхівках. Погодьтесь, підключити 1500 споживачів — задача непроста, тим більше у багатоквартирних будинках, адже необхідно було перевірити всі квартири на відсутність порушень правил техніки безпеки. В результаті — відключено більше 250 незареєстрованих газових приладів, так званих безвитяжних колонок.

— Яка подальша доля цих газових приладів?

— Усі незареєстровані газові прилади, які порушують техніку безпеки, повинні бути відключені.

— Як триває підготовка до нового опалювального періоду?

— Фактично, ці роботи наближаються до закінчення. Вони проводились одразу по кількох напрямках, і перш за все, УЕГГ готувало власне господарство. Наразі до нового опалювального сезону ми готові, а тепер проводимо роботи, спрямовані на підвищення пропускної здатності наших газових мереж, враховуючи кількість встановлення нашими абонентами нових газових приладів. Разом з тим, ми проводили роз'яснювальну роботу з нашими приватними споживачами та комунальними підприємствами, зокрема ЖЕКами, аби вони вчасно провели необхідні підготовчі роботи, в т. ч. перевірили стан димоходів, аби підготувати житлові будинки до опалювального сезону.

— Чи впорався колектив з поставленими завданнями і з якими показниками завершуєте рік?

— Я вважаю, що колектив спрацював чітко, злагоджено, з хорошими показниками, втрат у нас не має, ті завдання, які ставило перед нами наше керівництво, ми виконуємо, тобто, нам є чим пишатись.

— Отже, є привід для привітання! Що хотіли б побажати в переддень профе-сійного свята?

— Хочу побажати, в першу чергу, всім працівникам підприємства та їх родинам — тепла, затишку вдома, і щоб від праці вони отримували і матеріальну віддачу, і з задоволенням працювали. А нашим абонентам, я хочу побажати, щоб наш блакитний вогник їх обігрівав та давав затишок, а вони щоб не порушували правила та не наражали себе на небезпеку.

Олена ЄРУНОВА,
Богдан Дроздов (фото).