ЩОБ ЗИМА НЕ НАПАЛА


ЩОБ ЗИМА НЕ НАПАЛА


20 грудня 2006
Нечувано тепла осінь та початок-середина зими, за прогнозами синоптиків, є оманою – не виключається, що незабаром вдарять морози, випаде сніг і, як наслідок, - ожеледиця на дорогах...
Чи готові дорожні служби – в даному випадку – комунальне підприємство „Шляховик” протистояти викликам природи? Це та інші питання ми попросили прокоментувати начальника цього КП Олександра Плахотнього.

Ще 1 листопада поточного року, розпочав він, виконком прийняв рішення про цілодобове чергування на випадок погіршення погодних умов - „під парами” весь час знаходяться дві вантажівки, екскаватор, було заготовлено понад тисячу кубічних метрів піску та 70 тон солі. Тугіше з паливо-мастильними матеріалами, але обіцяли, виручити у разі-чого власники заправок...Першій „бій” ожеледиці було дано 4-5 листопада - тоді сніг перший випав. Шляховики відреагували оперативно – жодної серйозної ДТП через слизькі дороги у ті дні не зафіксовано...

Повідомляючи переможні реляції, очі головного „шляховика”, а також депутата міськради від БЮТ, чомусь залишалися сумними. І є від чого...Як з’ясувалося, мізерні кошти, виділені минулорічним міським бюджетом на життєдіяльність підприємства, „вичерпано” ще у серпні. Аби не розбіглися кадри, констатує пан Плахотній, виживали весь цей час за рахунок робіт „на стороні”: то благоустроєм пологового відділення займалися, то „доводили до ума” будинок на Конька тощо. І на наступний рік, також, наш співрозмовник сповнений песимістичних відчуттів. Адже з нового року його підприємство з єдиного податку переводиться на загальну систему оподаткування, тобто, 20% ПДВ – віддай у Київ, з’явиться ще й податок на прибуток. А його – прибуток – де брати? Тому, якщо на 2007 рік міським бюджетом не буде збільшено фінансування, „Шляховикові” стане геть непереливки.

Слово-за-слово, поступово ми наблизились до теми ремонту доріг, зокрема до тих двох сотень метрів відрізку вулиці Лєніна, що проходить повз парк відпочинку. Саме відносно цієї ділянки серед мешканців циркулює думка, що, мовляв, став Солодов мером і дороги почали капітально ремонтувати – не те, що при Волкові. На що пан Плахотній категорично заперечив: при Волкові постійно вівся ямковий ремонт доріг, а такі вулиці, як Фрунзе (550 м) та Комсомольська (від СДПЧ-17 і до Ворошилова) – було відремонтовано капітально. Причому – за рахунок міського бюджету. Що ж до означених 200 метрів центральної вулиці, то підкреслив Олександр Плахотній, пан Солодов має до них таке саме відношення, як будь-який власник автотранспорту, що сплачує відповідний податок. Іншими словами, двісті метрів „лєнінської”, як дороги державного значення, було відремонтовано виключно за кошти державного бюджету...

Пилип ЗАКАРЛЮКА