"Золота осінь"


"Золота осінь"


30 листопада 2006
„Розбудовуємо рідний регіон”. Саме таким був девіз першої у Світловодську виставки-ярмарки продукції нашого краю „Золота осінь”, яка вирувала 24 та 25 листопада в міському Палаці культури. Її організація і проведення стало можливим завдяки узгодженим старанням міського Центру підтримки підприємництва і міського відділення УСППР та за підтримки координаційної ради міськвиконкому з питань підприємництва.

За рідким винятком, на виставці були представлені майже всі світловодські підприємства, та чимало приватніх бізнесменів. Звісна річ, найбільше скупчення відвідувачів спостерігалося біля стендів із зразками продукції наших харчовиків – ще б пак, ковбаси, сири, майонез, солодощі, які впевнено через свої смакові якості завойовують український ринок, можна було дегустувати...

Як зазначив по завершенні виставки один із її організаторів, віце-президент МВ УСППР, депутат міськради Михайло Шаповал, захід досяг основної своєї мети. Головна з якої – продемонструвати, а виставку відвідали гості з Кременчука та Кіровограду, що місто не вмерло, що воно, всупереч обставинам, розвивається. Перший блин, за його словами, не став комом: цьогорічне бізнесове дійство отримало право на життя. Відтепер у планах організаторів проведення подібних виставок двічі на рік. А там, глядиш, і бізнесовці з інших регіонів підтягнуться, а це, за великим рахунок, пожвавлення ділової активності на наших теренах, що, безумовно, піде лише на користь нашому славному місту.

Ян ДРОБОВИК