Теплопостачальники у контакті з громадою


Теплопостачальники у контакті з громадою


14 травня 2011
Зліва направо: Р. Реут, начальник теплоінспекції, О. Сич, головний інженер, Р. Петров, заступник гендиректора СП ТОВ "Світловодськпобут"Зліва направо: Р. Реут, начальник теплоінспекції, О. Сич, головний інженер, Р. Петров, заступник гендиректора СП ТОВ "Світловодськпобут""Протягом цьогорічного опалювального періоду нами було зареєстровано не більше десяти скарг щодо якості нашої роботи. Це на кілька десятків менше, ніж за попередні роки", — сказав заступник гендиректора СП ТОВ "Світловодськпобут" Роман Петров на нещодавній зустрічі керівництва цього підприємства з старшими в багатоквартирних будинках.
Такі зустрічі у СП ТОВ "Світловодськпобут" вже стали традиційними — демонструючи відкритість, теплопостачальники вже третій рік поспіль запрошують і старших по будинках, і комунальників, і представників ОСББ аби разом підбити підсумки поточного опалювального сезону... У вступній промові Роман Петров, не без задоволення повідомив, що нарікань на роботу підприємства з боку споживачів теплової енергії підприємства з кожним роком стає все менше, що є добрим знаком їхньої роботи. Найбільше зауважень, за його словами, торкається недостатнього теплового режиму в окремо взятих квартирах. Але ж, нагадав він, між котельнею і батареями у квартирах продовжує знаходитись проміжна ланка, яка і відає тепломережами всередині будинку — ЖЕК або ОСББ. Розмови ж про те, що обслуговувати увесь цей ланцюг має лиш той, хто подає тепло (тоді й спитати за недоліки можна буде з кого конкретно) стали вже своєрідною "притчею во язицах"... На що керівники більш гнучких, аніж ЖЕКи, ОСББ висловили готовність відразу опісля "переможних" свят провести із теплопостачальниками перемовини з метою передачі їм на обслуговування своїх внутрішньобудинкових мереж.

Представники будинків, обладнаних тепловими лічильниками, не оминули виказати "Світловодськпобуту" задоволення щодо якості їхнього обслуговування. Адже, зазначив один, присутній на зібрані пан, до цього були сумніви: а чи не зловживатиме СП цим, вигідно для себе "підкручуючи" лічильники? Але, заключив він, підприємство проявило себе відповідальним і чесним партнером, якому можна довіряти.

Фрагмент зустрічіФрагмент зустрічіНе оминули учасники зустрічі торкнулися і вже наболілої теми індивідуального опалення. Та, якщо у попередні роки думки щодо цього розділялися, то цьогоріч зібрання, учасники якого спеціально "не просіювались", було одностайним — "індивідуальщики", створюючи рай у своїх помешканнях, роблять нестерпним життя своїх сусідів: у тих квартирах, де ніхто на проживає (виставлені на продаж, абощо), ІО відключено — сусідські квартири замерзають, а їхні стіни пліснявіють через зволоження, а там де „автономки” включені — сусіди згори бояться відкрити кватирки, бо очманіють від чадних викидів. Та й за опалення під’їздів, підвалів, горищ "індивідуальщики" не платять... Щодо останнього аспекту, начальниця відділу збуту Надія Свистунова запевнила присутніх, що, згідно виконкомівського рішення, плата з власників квартир з ІО за опалення місць загального користування буде нараховуватись вже з наступного опалювального періоду. А начальник юрвідділу підприємства Володимир Михайлик закликав не миритися із свавіллям "індивідуальщиків" — як-не-як, а здоров’я дорожче — і звертатися по захист до суду. Але Роман Петров доповнив, що не можна все перекладати на плечі споживача... Три роки тому, сказав він, міською владою було затверджено Програму теплозабезпечення Світловодська, у якій пріоритетним визначено розвиток саме централізованого опалення. І цей поступ ніхто не скасовував. А раз так — саме міська влада зобов’язана стояти на захисті своїх громадян.
"Тому наше підприємство, заручившись побажаннями і підтримкою переважної більшості городян, робитиме все необхідне аби міські власті цього ніколи не забували і на ділі це доводили", — сказав наостанок годинної зустрічі заступник гендиректора.


Віталій АСАУЛЕНКО
Фото автора