Теплопостачальники у контакті з громадоюТеплопостачальники у контакті з громадою14 травня 2011 |
Такі зустрічі у СП ТОВ "Світловодськпобут" вже стали традиційними — демонструючи відкритість, теплопостачальники вже третій рік поспіль запрошують і старших по будинках, і комунальників, і представників ОСББ аби разом підбити підсумки поточного опалювального сезону... У вступній промові Роман Петров, не без задоволення повідомив, що нарікань на роботу підприємства з боку споживачів теплової енергії підприємства з кожним роком стає все менше, що є добрим знаком їхньої роботи. Найбільше зауважень, за його словами, торкається недостатнього теплового режиму в окремо взятих квартирах. Але ж, нагадав він, між котельнею і батареями у квартирах продовжує знаходитись проміжна ланка, яка і відає тепломережами всередині будинку — ЖЕК або ОСББ. Розмови ж про те, що обслуговувати увесь цей ланцюг має лиш той, хто подає тепло (тоді й спитати за недоліки можна буде з кого конкретно) стали вже своєрідною "притчею во язицах"... На що керівники більш гнучких, аніж ЖЕКи, ОСББ висловили готовність відразу опісля "переможних" свят провести із теплопостачальниками перемовини з метою передачі їм на обслуговування своїх внутрішньобудинкових мереж. Представники будинків, обладнаних тепловими лічильниками, не оминули виказати "Світловодськпобуту" задоволення щодо якості їхнього обслуговування. Адже, зазначив один, присутній на зібрані пан, до цього були сумніви: а чи не зловживатиме СП цим, вигідно для себе "підкручуючи" лічильники? Але, заключив він, підприємство проявило себе відповідальним і чесним партнером, якому можна довіряти. "Тому наше підприємство, заручившись побажаннями і підтримкою переважної більшості городян, робитиме все необхідне аби міські власті цього ніколи не забували і на ділі це доводили", — сказав наостанок годинної зустрічі заступник гендиректора. Віталій АСАУЛЕНКО Фото автора |