"Гаряча лiнiя" голови облдержадмiнiстрацiї Сергія Ларiна: задля конкретної допомоги конкретній людині


"Гаряча лiнiя" голови облдержадмiнiстрацiї Сергія Ларiна: задля конкретної допомоги конкретній людині


3 вересня 2010
"Гаряча лiнiя" голови облдержадмiнiстрацiї Сергія Ларiна: задля конкретної допомоги конкретній людиніЯк відомо, 12 липня нинішнього року розпочала свою роботу "гаряча лінія" голови облдержадміністрації С. М. Ларіна. Відтоді щодня Сергій Миколайович знайомиться з характером дзвінків, накладає резолюції, перевіряє їх виконання. За цей час число бажаючих поділитися своїми проблемами з першою особою області сягнуло майже півтори тисячі чоловік. Для значної частини з них порушені питання вдалося вирішити відразу, дехто – в очікуванні.
Спочатку тут працювали чотири оператори-консультанти, які приймали дзвінки, обробляли їх, вносили в базу даних. По мірі того, як поширювалася інформація про дію "гарячої лінії" та її ефективність, збільшувалася й кількість дзвінків (якщо спочатку щодня телефонували 30-40 чоловік, то нині - 100-110). Відтак уже йдеться і про збільшення штату працюючих на "гарячій лінії", і про розширення площі для розміщення операторів. Однак це – всього лиш деталі, основна суть роботи – конкретний результат, про який сьогодні вже можна сміливо говорити. – Наші оператори, – пояснює керівник телефонної лінії, радник голови облдержадміністрації Ліра Ільченко, – приймають дзвінки, консультують із алгоритму подальших дій. Вони вчать конкретну людину, куди і як їй далі звертатися. Одночасно конкретним управлінням делегуються конкретні завдання й їхнє виконання – на суворому контролі в голови облдержадміністрації. Контроль полягає навіть у тому, що після того, як певні управління, структури, керівники звітують про вирішення поставлених завдань, ми ще додатково вибірково зв'язуємося із заявниками й перевіряємо факт розв'язання їхніх проблем.

Цікава деталь: абсолютно відсутні дзвінки на політичні теми, тобто політика громадян цікавить в останню чергу. Людей хвилює, як органи влади розв'язують їхні щоденні побутові проблеми. Й от саме з цим складнувато, наголошує Ліра Володимирівна. Величезна кількість чиновників, яких, до речі, утримують платники податків, вирішувати те, заради чого вони власне й мають працювати, м'яко кажучи, не поспішають. Це ще раз довела робота "гарячої лінії".

– Тобто ефективність від нашої діяльності очевидна – це контроль за бездіяльністю багатьох із чиновників Кіровоградщини, – резюмує Л.Ільченко. – Хтось не хоче вирішувати проблеми роками, хтось – некомпетентний, займає не своє місце. "Гаряча лінія" – це своєрідний лакмусовий папірець бюрократії в усіх її проявах. Бюрократична система незворушна. З цим час боротися. "Гаряча лінія" – це й перевірка ефективності роботи управлінь облдержадміністрації, нових голів райдержадміністрацій, місцевої влади.

Завдяки "гарячій лінії" нескладно дізнатися про проблеми, що існують у найвіддаленіших селах. Звичайно ж, усе це робиться не задля задоволення чиєїсь цікавості, а задля конкретної допомоги конкретній людині.

Інформація щодо роботи "гарячої лінії" голови облдержадміністрації С.М. Ларіна станом на 20 серпня 2010 року

Всього надійшло 1392 звернення
(з них 824 скарги та 85 пропозицій), 83 – анонімних.
Кількість звернень за основними питаннями:
1. Житлово-комунальні проблеми – 440 (258 – від мешканців Кіровограда).
2. Аграрна політика та земельні відносини – 108.
3. Соціальний захист та пенсійне забезпечення – 140 (всього 13 – з питань субсидій).
4. Праця та заробітна плата – 97 (із них 76 – невиплата заробітної плати).
5. Транспорт та зв'язок – 78 (34 – від мешканців Кіровограда).
6. Забезпечення дотримання законності та правопорядку – 107 (з них більшість – від мешканців районів).
7. Освіта – 9.
8. Екологія – 14.
9. Охорона здоров'я – 39 звернень.
Географія дзвінків: Кіровоград – 552 (з них 258 – ЖКГ), Олександрія – 67 (23 – ЖКГ), Світловодськ – 70 (22 – ЖКГ), Знам'янка – 45 (17), райони області – 658.

Результати розгляду:
вирішено, частково вирішено – 104 питання. Основні: 33 – ЖКГ (10 – енергопостачання, дев'ять – водопостачання, три – ліфти, одне – ремонт покрівлі), 12 – правопорядок, 10 – заробітна плата та працевлаштування, дев'ять – соціальний захист, шість – транспорт, чотири – охорона здоров'я, три – земельні відносини.
Надано інформаційно-консультативну допомогу 452 особам. На виконанні та контролі – 687, заходи вживаються – 112, взято до відома – 37.

Лариса РОМАНЮК.