Пам'ятка платнику податків, який подає звітність до органів державної податкової служби засобами телекомунікаційного зв'язку


Пам'ятка платнику податків, який подає звітність до органів державної податкової служби засобами телекомунікаційного зв'язку


15 березня 2010
Пам'ятка платнику податків, який подає звітність до органів державної податкової служби засобами телекомунікаційного зв'язку
Під час формування та відправки електронної звітності, а також отримання квитанцій досить часто у платників податків виникають питання. Для того щоб швидко і якісно отримати кваліфіковану відповідь від працівників податкової служби платнику на момент звернення потрібно:
• знати свій код ЄДРПОУ (8 знаків) – для юридичних осіб, або індивiдуальний податковий номер (12 знаків) – для фізичних осіб;
• чітко сформулювати питання. Звертаємо увагу на те, що існує розмежування переліку питань, з якими платник може звертатися до фахівців районного рівня та працівників інформаційного порталу органів ДПС.

Для звернення платників податків, безпосередньо до відповідальних осіб за місцем реєстрації, заощаджуючи кошти на оплату міжміських переговорів, на web-сайті ДПА України у рубриці "Платникам податків про електронну звітність" розміщений Перелік відповідальних осіб по наданню допомоги платникам податків в розрізі районних інспекцій з адресами, телефонами та номерами кімнат з наступних питань:
• практичної допомоги по користуванню програмним забезпеченням Системи формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді;
• прийманню звітності в електронному вигляді;
• укладання договору;
• формування електронного документу (обов'язкові реквізити, період подання, код форми, властивості документу та ін.);
• роз'яснення помилок зазначених в квитанції №2;
• повторної відправки квитанцій.

Питання, що відносяться до компетенції центру обробки електронних звітів надаються за телефонами (044) 272-43-61 та (044) 272-07-81:
• роз'яснення помилок в квитанціях №1;
• не надходження квитанцій платнику податків;
• надання допомоги з питань ненадходження електронних звітів до центрального або районного рівнів;
• повторної відправки квитанцій;
• роз'яснення у разі отримання платником податків відповіді від працівників районної ДПІ, яка його незадовільнила.

Крім того, звертаємо Вашу увагу, що з питань, які безпосередньо стосуються роботи програм для накладання електронного цифрового підпису, потрібно звертатися до центрів сертифікації, послугами яких Ви користуєтесь.