Правила правової поведінки: подорожі залізницеюПравила правової поведінки: подорожі залізницею18 вересня 2017 |
Продовжуємо говорити про подорожі міжміським транспортом загального користування. Сьогодні у фокусі ваші права при користуванні послугами залізниці. Розмову ведемо із адвокатом, юристом громадської приймальні народного депутата України Олеся Довгого Наталією Чирочкою. — На мою думку, найнеприємніше у подорожі поїздом — це дивитись, як твій потяг підходить до платформи і зрозуміти, що ти забув свій квиток удома. У такому випадку ви все одно маєте право сісти у вагон та відправитись у подорож, а хтось із ваших родичів або знайомих протягом години повинен пред’явити ваш квиток начальнику вокзалу (станції), який, в свою чергу, телефонограмою передасть інформацію про наявність у вас квитка начальнику поїзда. Також не всі пасажири знають, що подорож поїздом можна перервати і, не купуючи нового квитка, згодом дістатись пункту призначення. Для цього необхідно звернутись до керівника вокзалу (станції) та зробити відповідну відмітку у квитку. Продовжити свою подорож ви можете протягом 10 днів у вагоні такого ж класу. Електронні квитки з QR-кодом не обов’язково роздруковувати або обмінювати на звичайний. Ви можете показувати його зі смартфону. Щодо звичайних прав пасажира залізниці, пам’ятайте наступне.
Якщо ваші права все ж порушили, то нагадую, що у кожному поїзді є книга скарг і пропозицій, а ще можна зателефонувати на "гарячу лінію" Укразалізниці: (044) 465-33-44 або 0-800-50-3111. Повний перелік прав і обов’язків можна подивитись у Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №252 від 19.03.1997 (з наступними змінами). |