Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів


Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів


4 липня 2017
Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів
На заявлених на конкурс маршрутах перемогли, власне, ті самі перевізники, що і до цього обслуговували ці маршрути. Але, попри це, визначення переможців не було позбавлене гостроти і драматизму… 4 липня у кабінеті першого заступника міського голови Олени Балюк (і за її головування) відбулося засідання конкурсної комісії, яка визначалася з тим, хто возитиме пасажирів по місту найближчі 3-5 років. Бо у перевізників, які займалися цим донині — ПрАТ "Світловодське АТП №13507" і ТОВ "Світ-Автолегіон" — сплив термін дії договорів на перевезення…

Представництво у комісії представників різних прошарків населення — АТОвців, ветеранів, інвалідів, виконкомівських спеціалістів, підприємницьких кіл і таке інше (всього 13 членів), а у якості далеко не безмовних слухачів — громадських активістів, депутатів і таке інше — виключається сумнів щодо упередженості прийнятих рішень. Хоча підозри у лобіюванні інтересів того чи іншого перевізника "комісари" закидали один одному усі дві години, що тривало засідання. Так, зокрема, "комісар" Михайло Бур’янський, на аж занадто прискіпливу увагу з боку Володимира Хорольського (він не член комісії з правом голосу — а такий собі "робочий орган", до обов’язків якого входить підготовка відповідних документів з перевіркою їхньої достовірності) запідозрив останнього у лобіюванні інтересів претендента на маршрут №23, перевізника з Кременчука — фірми "Адела". Мовляв, пан Хорольський, хоч він і член світловодського виконкому, живе і працює у Кременчуці — цим пояснюється, що він в упор не помічає різних нестиковок у документах, поданих на конкурс цією "Аделою", зате ледь не з маніакальною прискіпливістю придирається до щонайменших огріхів у документації тутешніх перевізників. Одним із таких огріхів тутешніх перевізників виявилась недостатня кількість у їхніх автопарках автобусів, обладнаних для перевезення інвалідів-візочників.

Та тут в обговорення втрутилась "вільна слухачка", але яка знає не з чуток про житіє цих самих інвалідів-візочників — мати голови ГО "Добрада" Олени Шанґіної Антоніна Шанґіна

У нас, сказала пані Антоніна, просто-таки дружні стосунки і з АТП, і зі "Світ-Автолегіоном" — вони нам ніколи не відмовляють у організації спецрейсів по місту і за його межі, ба, більше — водії цих автопідприємств залюбки допомагають "добрадівським" волонтерам завантажувати/розвантажувати візочників...


Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів
Шанґіна не натішиться сердечністю тутешніх перевізників


Забігаючи наперед: "Адела" до Конкурсу допущена не була…

"Тест на відкритість щодо перевізників з інших міст Світловодськ не пройшов", — заявив на це Хорольський.


Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів
Хорольський лишився невдоволений через "Аделу"


…Не вдалося добитися підтримки "комісарів" і ще одному "вільному слухачеві", депутатові міськради Вадимові Степанцю — він, аби "прищучити" названих місцевих перевізників, пригадав цьогорічну зимову канитель із затвердження нових тарифів — виконком кілька днів не міг зібратися (?) для цього затвердження. Через це перевезення пасажирів містом припинилося, зате містом почали курсувати "садівські" автобуси ("спеціальні регулярні перевезення") за п’ять гривень… Ніхто ж не зчиняє ґвалт через автобуси, які курсують на "Сади" чи до інших садових товариств (це ті ж самі "спеціальні регулярні перевезення"), за те, що проїзд у них дещо вищий, аніж всередині міста, відповів на ці закиди пана Вадима директор АТП Юрій Богдан. На що Степанець пригрозив депутатським корпусом "розігнати таку комісію".

Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів
Степанець обіцяє "кузькіну мать" цій комісії


Врешті за дві години дискусій і обговорень з перманентними спалахами загострень було визнано переможців на заявлених маршрутах: №№ 2А і 11 — ТОВ "Світ-Автолегіон" (терміни дії договорів — три роки); №№ 12, 23 — ПрАТ "Світловодське АТП №13507" (терміни дії договорів — п’ять років).

Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів
Керівники АТП і "Світ-Автолегіону" заслуховують рішення "комісарів"


Серед соціальних зобов’язань, переможці мають перевозити за власний кошт по одному пільговику у транспорті до 17 посадочних місць і по два пільговика — у транспорті з 18-ма і більше посадочних місць. Але незважаючи на те, пропозиція члена ГО, яка об’єднує тутешніх учасників АТО, а також члена означеної Комісії Віталія Стеблини — чи зайняли пільговики пільгові місця, чи ні, учасники бойових дій в зоні АТО мають перевозитися безкоштовно і у необмеженій кількості.

Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів
Стеблина: УБД в зоні АТО возити містом безкоштовно і у необмеженій кількості!


Також була врахована і пропозиція вже згадуваного Бур’янського (але вже адресована УЖКГ): на кожній кінцевій зупинці обладнати туалети — щоб шофери маршруток не мучились.

Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів
Бур’янський про чуйне ставлення до водіїв маршруток: для них на кожній кінцевій зупинці — по туалету!