Світловодські «Соколята» на обласному етапі гри «Джура»


Світловодські «Соколята» на обласному етапі гри «Джура»


14 червня 2017
Світловодські «Соколята» на обласному етапі гри «Джура»
З 8 по 12 червня 2017 року на базі КЗ "Кіровоградського обласного центру туризму, краєзнавства та екскурсії учнівської молоді" відбувся обласний етап дитячо-юнацької військово-спортивної гри "Сокіл" ("Джура"). Наше місто представляла команда "Соколята" (ЗШ №9), яка другий рік поспіль стала переможцем міського етапу гри.

Більше 300 юнаків та дівчат з усієї області з'їхались на змагання. Наметові містечка кожної команди (в "Джурі" вони називаються роями), а їх було 30, відрізнялись особливими прикметами, а саме: великі емблеми, хоругви (прапори) та вимпели, тинки з глечиками, соняхи та калина - дитячій фантазії не було меж. На деякий час всі ми опинились "в справжніх" українських козацьких куренях. Незважаючи на примхи природи, перший день зустрів нас проливним дощем, козачата стійко витримали цей іспит. Всі 5 днів "джури" провели в військово-спортивних та фолькльорно-театралізованих змаганнях.

Ці етапи, нашим роєм, пройдено активно і гідно, дійсно командно. Наші "Соколята" зайняли 19 місце з 30 роїв-учасників. Крім того команда отримала подяку від народного депутата України – Олександра Горбунова, за активну участь у грі та грамоту за зайняте 3 місце у конкурсі малюнку на патріотичну тематику.

І саме таке похідне життя в колективі, в одній команді, при взаємодопомозі, сподобалось школярам.

Педагоги та учні вважають, що дана гра – "Сокіл" ("Джура") робить шкільне життя ще більш різноманітним та цікавим, сприяє фізичному та патріотичному вихованню підростаючої молоді, формуванню в них рис справжнього патріота, громадянина нашої прекрасної країни.

Адміністрація ЦВПВ та ЗШ №9 висловлює подяку організаторам обласного етапу – КЗ "Кіровоградського обласного центру туризму, краєзнавства та екскурсії учнівської молоді" за гідно підготовлену та проведену гру. А також особисто дякуємо заступнику голови Світловодської райдержадміністраці – Похілову В.О. за наданий транспорт.