Понеділок, 23 січня 2017
Економіка

Уже й листопада половина промайнула, а вони все йдуть і йдуть. По субсидії Новина з фото

Уже й листопада половина промайнула, а вони все йдуть і йдуть. По субсидії
Осіннє-зимовий сезон цього року позначився карколомним здороженням плат за комунальні послуги. І як завжди, на виручку людям приходять житлові субсидії…
За словами в. о. начальника Управління соцзахисту населення Ірини Котенко (на фото), кількість заявників на отримання субсидій зросла майже втричі, станом на середину листопада 2016 року, ця чисельність сягнула 14,5 тисяч. І це не межа, говорить пані Ірина, — звернення по субсидії продовжують надходити. Основною причиною вона називає нарахування за центральне опалення за половину жовтня, що змусило "вхопитися за голову" жителів міста, які до цього не думали рятуватися за допомогою субсидій.

"Але ми справляємось з таким навантаженням. Субсидія за жовтень місяць нарахована майже в повному обсязі. При чому, ті, хто користується індивідуальним опаленням в приватному та комунальному секторі, отримали повідомлення про субсидії з жовтня 2016 року по квітень 2017 року. Ті ж, хто має централізоване опалення, — отримали повідомлення за жовтень 2016 року. Наприкінці листопада — початку грудня буде зроблений перерахунок на листопад місяць та розрахована субсидія до кінця опалювального періоду", — запевнила наша співрозмовниця.


Враховуюче це, вона віддає належне як злагодженій та професійній роботі свого колективу, так і допомозі "зі сторони"… Так здорово допомагають з розповсюдженням повідомлень на субсидію комунальні підприємства балансо-утримувачі житла та ОСББ із ЖБК, окрема подяка — головам квартальних комітетів. А в стінах самого Управління на громадських роботах трудяться п’ятеро клієнтів міськрайонного центру зайнятості — їхню роботу (50 на 50) оплачують МРЦЗ та міський бюджет.

"На добровільних засадах допомогу також надають і наші заявники безпосередньо — їм ми доручаємо роботу, що не пов’язана з призначенням субсидій, — додає пані Ірина. — Адже роботи, повторюю, вистачає усім."


— Чимало ґвалту нещодавно наробили "листи щастя" від "Світловодськпобуту", у яких споживачам і субсидіарним, у тому числі, повідомлялось, що за ними налічується такий-то-такий-то борг. І дивувалися люди, і найбільше ті, які сплачували добросовісно обов’язкову плату. Чому так сталося?

— Для того, щоб заявники не повторювали помилок минулого року при сплаті за комунальні послуги, необхідно за ті послуги, на яких немає засобів обліку в квартирі або в приватному будинку, сплачувати обов’язкову плату.

При наявності лічильника (наприклад, по водопостачанню, електропостачанню та газопостачанню) його показники помножуються на тариф, далі віднімається сума субсидії, різниця оплачується. За рахунок економного відношення споживача до користування послугами різниця може складати від’ємне число. В такому випадку необхідно тільки передати показники до організацій, які надають послуги.

Після закінчення опалювального сезону, невикористана сума субсидії на оплату послуги з централізованого опалення повертається виконавцем такої послуги до бюджету в повному обсязі. Частина ж невикористаної суми субсидії на оплату послуг з газо-, електропостачання для індивідуального опалення, що еквівалентна вартості (станом на 1 травня нового неопалювального сезону) 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 КВт/г електричної енергії (в разі використання природного газу/електричної енергії для індивідуального опалення), зараховується виконавцем як оплата послуг з газо-, електропостачання, у тому числі – обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступні розрахункові періоди. А залишок невикористаної суми повертається виконавцем таких послуг до бюджету на підставі акту розрахунку.





Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:





Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top