П’ятниця, 19 квітня 2024
Економіка

Володимир Шаповал: "Я з розумінням ставлюся до скарг споживачів, але оформлення значної кількості паперів при виконанні робіт вимагає Закон!" Новина з фото

Володимир Шаповал: "Я з розумінням ставлюся до скарг споживачів, але оформлення значної кількості паперів при виконанні робіт вимагає Закон!"
Володимир Шаповал

Останнім часом збільшилась кількість нарікань з боку абонентів природного газу, які звертаються до Світловодського управління по експлуатації газового господарства, щодо значної кількості паперової документації, яку необхідно оформляти для виконання додаткового встановлення газового обладнання, зняття газового лічильника на позаплановий ремонт, видачі технічних умов, проектування та інших послуг.


Аналізуючи такі звернення, відповідні фахівці зазначили: дійсно, кількість первинних документів, необхідних для початку роботи з клієнтом є значною з погляду споживача. Давайте поглянемо на це питання з боку законодавства.

Згідно з вимогами Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" № 996-ХV, керівник підприємства зобовязаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, які мають відношення до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтерії щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Робота з абонентом повинна розпочатись з відповідної заяви, що містить особистий підпис та інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Звідси витікає той перелік документів який необхідно надавати абоненту службам управління для початку виконання робіт, подальшого їх проведення та для відповідного документального оформлення.

На будь-яку фінансову операцію повинна бути укладена угода (договір) для повного виконання сторонами своїх цивільних обов’язків відповідно до ст.14 Цивільного кодексу України.

Пунктом 4 ст. 882 Цивільного кодексу України передбачено, що передавання робіт підрядчиком і прийняття їх замовником оформлюється актом виконаних робіт, підписаним обома сторонами. Складання такого акту є підтвердженням факту виконання робіт однією стороною та прийняття їх іншою стороною. Це завершальний етап документальної співпраці управління зі споживачем.

Таким чином, ми бачимо, що кожний вид операції, кожні роботи повинні супроводжуватись належним документальним оформленням. Це є необхідним не лише для підприємства, а і для споживача, бо є гарантією виконання робіт та послуг, а також якості та своєчасності їх надання.

Декілька слів хотілось би сказати щодо звернень населення стосовно завищеної вартості послуг, що надаються нашою організацією. Світловодське управління по експлуатації газового господарства це підприємство, яке сплачує всі податки, тому ціна на послуги формується з декількох складових, таких як: податок на додану вартість( 20%), відрахування на заробітну платню(36,92%), заробітна платня виконавців робіт.

На завершення хочу сказати я, як керівник, з розумінням ставлюся до скарг абонентів, тому що іноді на прийом однієї людини витрачається до сорока хвилин і це, дійсно, тривалий час, але ми зі свого боку в межах законодавства всіляко намагаємося скоротити цей час та зробити його максимально зручним для споживачів. Хочу вкотре наголосити, що оформлення даної кількості документів вимагається бухгалтерськими та нормативними документами, тому я, в свою чергу, сподіваюсь на розуміння і з боку наших споживачів та на подальшу співпрацю.

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Партнери:


Top