П’ятниця, 19 квітня 2024
Авто

Перевізники хочуть більше... рубля

Перевізники хочуть більше... рубля"Даже Гай Юлий Цезарь, который мог делать несколько дел одновременно, - лох на фоне водителя маршрутки" – з народного фольклору.
Минулого тижня у депутатській кімнаті "білого дому" світловодські пасажирські перевізники (а їх у нас шість підприємств), представники економічного сектору у міськвиконкомі і члени Громадської ради шукали компроміс щодо розміру плати за перевезення пасажирів по місту і на Власівку.


Першими виступали керівники автотранспортних підприємств. Суть їхніх промов звелася до наступного: з часу прийняття тарифів у 75 копійок по місту і гривні до Власівки, вартість усіх складових, у них закладених (ПММ, середня зарплата, запасні частини тощо), зросла у середньому на 20% - в такому скрутному становищі немає ніякої змоги поліпшувати саму якість перевезення пасажирів, тобто, оновлювати, як було обіцяно, щорічно автопарк на 25%. Адже, зазначали перевізники, вартість нових автобусів типу "Богдан" або "Рута" коливається від 150 до 220 тисяч гривень – "відбити" такі витрати на наших "фронтових" дорогах жодної можливості немає – новий автобус швидше перетвориться на металобрухт, аніж окупиться. Тому, сказав один з доповідачів-перевізників, вартість нового тарифу має бути аж ніяк не меншою півтора... рубля. "Тю ти, Господи, - зауважила на це член Громадської ради Надія Мальцева, яку, як і інших нормальних українців, вже дістало принизливе назвисько національної валюти, - яка проблема!? Беріть півтора рубля українськими копійками за курсом Нацбанку, адже не в кожного пасажира кишені рублями набиті, а це близько 30 наших копійок, тай обмінюйте на такі жаданні вам рублі. Хто ж проти нового тарифу у 30 копійок?". Кілька секунд малорос кліпав очима, не розуміючи "приколу" українки...

Потім настала черга ораторів від Громадської ради, думку якої озвучив заступник її голови Володимир Павлов. Він, зокрема, сказав, що члени ГР прискіпливо перевірили пасажиропотік у різні часові відрізки, документацію, надану перевізниками тощо. І дійшли висновку, що, навіть, в умовах всебічного здороження, тарифи можна зберегти на їх нинішньому рівні. Для цього перевізникам треба скоротити витрати на різні відрядження і позбутися, так званих, нульових маршрутів (це коли водій, по завершенні роботи, жене порожняком свій автобус у парк коротшим шляхом, оминаючи основний свій маршрут), а це, за словами Павлова, сукупно за рік складає понад сотні тисяч кілометрів...

Свого роду, "золотою серединою" стала промова начальника управління економіки при міськвиконкомі Ольги Шевченко. Вона тактовно погодилася з перевізниками у тому, що на тлі тотального здороження, 75 копійок по місту і гривня до Власівки дійсно тримає транспортників на межі виживання. Тому, сказала вона, спеціалісти управління, врахувавши всі ці об’єктивні фактори, дійшли висновку: затрати на одного міського пасажира складають наразі 93-95 копійок і гривню 23 копійки – до Власівки. Відтак, підсумувала головна економістка міста, її управління знаходить доречним коригування тарифу на пасажирські автоперевезення по місту - до однієї гривні і до гривні 20 копійок – на власівському маршруті.

Ян ДРОБОВИК

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Партнери:


Top