Четвер, 25 квітня 2024

^ Реклама ^
Корисна інформація

Увесь секрет у пін-кодах

Сергій ГерасименкоСергій ГерасименкоЗ недавніх пір один відомий банк додав кнопку на своїх банкоматах, яка дозволяє клієнтам знімати гроші без застосування банківської картки. "Екстрені гроші" вона називається. Але деяких клієнтів таки "тєрзают смутниє самнєнія"…
Наш візаві — один із керуючих однієї із світловодських філій цього банку Сергій Герасименко, до якого ми звернулися аби він розвіяв ці "смутні сумніви" щодо "Екстрених грошей".
^ Реклама ^

— Пане Сергію, безумовно, не всі ваші клієнти — "яйцеголові технарі", які з лету вникають у ваші новації. Тому багатьох, коли вони підходять до ваших банкоматів, тривожить оця сама кнопка. То, що ж виходить: будь-хто може підійти до вашої "скрині", ввести наугад будь-який пін-код і… знімати чужі гроші?

— Якби так було, як ви сказали — наш банк би давно розорився. Все набагато складніше. Точніше буде сказати, все абсолютно не так. І зовсім не складно. Пояснюю… Клієнт нашого банку опинився у іншому місті і йому знадобились гроші. А от банківської картки у нього при собі немає. Якщо це відбувається вдень — можна зайти до найближчого відділення і зняти потрібну суму, пред’явивши паспорт, згідно якого людина буде ідентифікована як клієнт нашого банку. А якщо це сталося вночі чи у святковий день і не обов’язково у іншому місті? Адже і в рідному населеному пункті будь-коли можуть різко знадобитися гроші — не бігти ж додому за карткою… І тут на виручку приходить наша інновація — "Екстрені гроші", головне у якій — мобільний телефон нашого клієнта. З його допомогою, зв’язавшись з цілодобовою "гарячою лінією" нашого банку (головне, знати її номер), клієнт повідомляє про своє бажання скористатися названою послугою. Після навідних розпитувань: ПІБ, дата народження тощо та секретне слово, клієнт, так би мовити, ідентифікується. І коли виявляється, що він наш, він називає суму, яку хоче зняти. Лиш тоді на його "мобільник" приходить тимчасовий пін-код, яким треба скористатися, наприклад, протягом півгодини — не пізніше. І клієнт, перебуваючи біля банкомату, натиснувши кнопку "Екстрені гроші", вводить цей тимчасовий пін-код, а також — номер свого мобільного телефону. Тут варто зауважити — номер цього телефону має значитись у базі даних нашого банку…

— А навіщо ще й номер телефону вводити? Невже і без нього не ясно, що даний товариш — ваш клієнт?

— Знаєте, ситуації бувають різні. А введення номеру телефону клієнта — додаткове підтвердження, що і клієнт, і його мобільний телефон перебувають на даний час в одному місці. До того ж саме на цей телефон приходить ще один тимчасовий пін-код. І лише після його введення банкомат видає затребувану суму грошей.

— Що ж, дякуємо, цим самим, напевне, ви розвіяли сумнів не одного вашого клієнта щодо захисту заощаджень…

— Але й це ще не все — з 6 червня поточного року нашим банком вводиться ще одна послуга — "Готівка без картки".

— Цікаво, і що цього разу ваші новатори пропонують?

— Обставини її застосуванні ті ж самі, про які ми вже говорили, це термінове зняття грошей у пізній час, вихідний день або — перебування у іншому місті. А може й збіг цих факторів в один, які об’єднує один-єдиний момент — відсутність банківської картки у цей самий момент. Тут головне — пам’ятати пін-код своєї картки (або — пін-коди, якщо вона не одна). Адже основна відмінність цієї послуги від "Екстрених грошей" у тому, що не треба дзвонити на нашу "гарячу лінію". До того ж вона безкоштовна. Хоча вартість послуги "Екстрені гроші" — 50 копійок не є приводом для довгих дискусій… Отже, наш клієнт, діставшись до найближчого банкомату нашого банку, натискає кнопку "Готівка без картки" і виводить на його екран номер свого мобільного телефону. Повторюю, телефону, номер якого фігурує у базі даних нашого банку. Після чого на цей "мобільник" приходить знов-таки тимчасовий, із чотирьох цифр, пароль (або пін-код — як кому зручно називати це цифрове поєднання). Ввівши його у банкомат, клієнтові пропонується ввести вже пін-код своєї картки, яка наразі відсутня. Якщо таких карток декілька — зображення декількох і з’являється на екрані. Відтак наш клієнт обирає, з якої саме картки він зніматиме кошти, або принаймні, код якої він пам’ятає. І ввівши цей другий пін-код, набирає потрібну для зняття суму… Так що, як бачите, і перша, і друга послуга не такі вже й складні. А головне — вони серйозно захищені від шахрайського зняття грошей з рахунків клієнтів нашого банку.

— Що ж, клієнти ваші можуть спати спокійно. А от цікаво, є щось подіне у інших банків?

— З гордістю можу сказати, що — ні. Ми єдиний в Україні банк, у якого є такі послуги. Нехай хто, як хоче — так це і пояснює. Але я це називаю неусипною турботою за наших клієнтів, яка полягає у всебічному впровадженні передових інноваційних технологій. Про дві з них ми поговорили. Та все ж, не можу втриматись, щоб не розказати про ще одну — з банкоматами вже не пов’язану… Ви ж знаєте, як динамічно розвиваються системи мобільного зв’язку. "Мобільник" сьогодні вже не лише телефон у звичному його розумінні — нинішні ай-фони, з їх андроїдними технологіями, це вже щось набагато більше… Так от, наші клієнти, чиї ай-фони занесені до бази даних нашого банку, можуть через свої "андроїди" керувати власними банківськими рахунками, замовляти квитки на поїзди чи літаки, обираючи, при цьому, потрібні місця самостійно. Та багато чого іншого, про що можна дізнатись, завітавши до найближчого відділення нашого банку.

Віталій АСАУЛЕНКО
Фото автора

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
^ Реклама ^
^ Соціальна реклама ^

Партнери:


Top