Вівторок, 12 грудня 2017
Светловодск

Шлюз: сьогодні, вчора і завжди

Шлюз: сьогодні, вчора і завждиРукотворні ворота Кременчуцької ГЕС є справжнім дивом інженерної могутності людини. Прорублений в суцільній гранітній скелі майже 50 років тому, Кременчуцький шлюз – це єдині ворота на шляху до нижнього Дніпра. Сьогодні відповідальну справу експлуатації та проведення ремонтних робіт титанічної гідроспоруди виконує колектив високоосвічених професійних працівників кількістю 67 осіб на чолі із директором – Володимиром Радулом.
У розмові із Володимиром Петровичем ми дізналися, що в минулому році в міжнавігаційний період вперше на Україні на нашому шлюзі було проведено роботи по заміні верхніх робочих воріт, які пропрацювали 49 років, утримуючи на собі, фактично, всю масу Кременчуцького водосховища. А вже наступного року заплановано зробити ще одну колосальну заміну – встановити нові двостворчаті ворота. Вже готовий проект. А проведення робіт вимагає величезних коштів: лише 200 тон металу необхідного ґатунку коштуватиме близько 5 млн.грн.
Цього року навігаційний період українського річкового флоту було відкрито 27 березня. Наразі, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість суден, які проходили шлюзування, зменшилась на 262 одиниці. Проте пік навігаційного періоду припадає на серпень-вересень, тому є надія, що показники покращаться. Особливо враховуючи те, що ціни на шлюзування не змінюються вже кілька років і в 4-5 разів менші європейських.

А минулої неділі у шлюзовиків було професійне свято – День працівників морського та річкового флоту. І як завжди, кращі працівники були відзначені. Згідно із наказом департаменту морського та річкового транспорту Мінтрансзв’язку України почесною грамотою була нагороджена начальник вахти суднопропускної служби, ветеран праці Ганна Вигуз. Почесними грамотам ДП «Укрводшлях» нагороджені Володимир Беженару та Андрій Давидюк.

«Високі нагороди цих людей, – говорить Володимир Петрович, – це в свою чергу і успіх всього нашого колективу, який сумлінно виконує свій обов’язок по утриманню в робочому стані цієї колосальної споруди, яка служить річковому флоту майже півстоліття!».

Шлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завжди
Шлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завжди
Шлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завжди
Шлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завжди
Шлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завжди
Шлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завждиШлюз: сьогодні, вчора і завжди


Микола ШВЕРНЕНКО,
Богдан ДРОЗДОВ (фото).




Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:




Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top