П’ятниця, 15 грудня 2017
Влада Події

Тарифи, телебачення, водоканал та інше...

На черговому засіданні виконавчого комітету, яке відбулося 3 липня, було розглянуто більше 30 питань.
І перше питання стосувалося безпосередньо роботи самого виконкому. Начальник загального відділу Валентина Цуканова доповіла, що за перше півріччя 2008 року відбулося 24 засідання виконавчого органу влади, на яких було розглянуто 859 питань та прийнято, відповідно, 826 рішень. Члени виконкому інформацію прийняли до відома і затвердили план роботи на друге півріччя цього року.
Далі було надано дозволи на укладання договорів житлового найму та оформлення права власності на житлові та інші будівлі. Наступний блок питань стосувався погоджень різноманітних проектів, розміщення та оплату зовнішньої реклами, продовження термінів оренди тощо. Декілька питань не було «проголосовано» – частіше всього через те, що зацікавлені в них особи мали певні борги за комунальні послуги.

В числі інших було прийнято рішення про тарифи на комунальні послуги КП «Комбінат комунальних послуг» щодо вивезення твердих побутових відходів та знешкодження сміття. Отже, тепер ця послуга коштуватиме за 1 куб.м для бюджетних установ та організацій – 20,26 грн., для інших – 24,87 грн., для житлово-експлуатаційних підприємств та для населення міста – 18,42 грн.( повний текст рішення читайте далі).

Наступне питання внесло певне пожвавлення на засіданні. Справа в тому, що до Світловодського виконкому звернувся генеральний директор ТОВ телекомпанії «Чугмак» О.Залізняк із клопотанням про надання дозволу на будівництво та експлуатацію мережі кабельного телебачення в Світловолську та в сел.Власівці. До того ж, компанія «Чугмак» обіцяє нам не лише якісне телебачення, а й доступ до всесвітньої мережі Інтернет.

Члени виконкому висловили сподівання, що вхід нового кабельного оператора не тільки позбавить місто від монополії, а й значно покращить ситуацію з телебаченням у місті. Надавши відповідний дозвіл, виконком у цьому ж рішенні окремим пунктом зобов’язав телекомпанію сформувати пакет телеканалів для малозабезпечених верств населення.

А наприкінці засідання перед виконавчим комітетом прозвітувала про роботу підприємства та свою, зокрема, директор комунального підприємства «Світловодський міський водоканал» Любов Осіпчук.

Отже, Любов Дмитрівна розповіла про те, що сьогодні водоканал працює стабільно, позитивно вирішено питання соціального забезпечення працівників. На підприємстві працюють чотири державні програми, покликані забезпечити його нормальну роботу та допомагають уникнути можливих техногенно-небезпечних ситуацій. Зараз підприємство працює над регулюванням тиску води, щоб у всьому місті, навіть найвищих його точках, не було скарг від мешканців. До того ж, варто зазначити, що водоканал досяг чималих успіхів у процесі очищення води і в цьому році вона значно чистіша ніж у минулому. Велику увагу приділяють сьогодні на підприємстві енергозберігаючим технологіям (порівняно з відповідним періодом минулого року, вдалося зекономити 350 тис. грн.). Але суттєво зросли ціни на паливно-мастильні матеріали і тут збільшення витрат уникнути не вдалося, не зважаючи навіть на те, що кількість поривів (отже, і виїздів на місце аварії) на добу зменшилася з 7-8 до 0,5-1. Є ще декілька нововведень.

«Ми працюємо. Постійно вишукуємо нові можливості економити, запроваджуємо новітні технології силами самого підприємства. Робота на водоканалі сьогодні кипить. Це можуть помітити всі бажаючі. У нас чудовий колектив, працюють люди із «золотими» руками. І на сьогоднішній день в плані модернізації виробництва наше підприємство одне із провідних в області!».

Згадала директорка водоканалу і про перевірку, яка відбулася нещодавно внаслідок скарг про порушення норм праці від колишніх працівників. Комісія виявила два порушення, але вони виникли не за вини чи особистого бажання адміністрації водоканалу, а через відсутність необхідних коштів.

А щодо нещодавнього підвищення тарифу на водовідведення та водопостачання, то для порівняння озвучили тарифи Знам’янки та Олександрії, які їм рекомендують вже сьогодні – 7,1 грн. та 6,85 грн. відповідно.

Доповідь директора водоканалу було прийнято до відома.

На цьому прядок денний засідання виконавчого комітету було вичерпано.

Микола ШВЕРНЕНКО.




Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:

    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
>а й доступ до всесвітньої мережі Інтернет.
Я гаварил тебе, што этот день настанет, а ты не верила! (с) Лесь Подеревянский
  • Не нравится
  • -2
  • Нравится
  • admin Користувач offline

  • 10 липня 2008 15:14
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1685 комментарів | 7255 публікацій
Да! То, что в город приходит новая ТВ-компания - отлично! Что планируют по своим кабелям пускать не только ТВ, а инет - ваще замечательно!
Стремает только то, что Гугл ничего не знает о такой компании "Чугмак" :(
Да и Веселка может что-то новенькое придумает для своих абонентов. Конкурент ведь на пятки наступает!
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
  • Tyler

  • 11 липня 2008 11:00
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
які їм рекомендують

Вот именно, им только рекомендуют, а у нас уже повысили цену angry
а через відсутність необхідних коштів.

Задолбали, мягко говоря, этой отмазкой. Чуть шо, сразу мы не при делах, нет денег. А где же делись те, что
вдалося зекономити 350 тис. грн.
, Как всегде рассосались по карманам руководства?
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій

Цитата: admin
Стремает только то, что Гугл ничего не знает о такой компании "Чугмак"

Правильно "Чумгак",работают они в кремне на молодёжном(по отзывам абонентов-полная лажа).
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
  • admin Користувач offline

  • 15 липня 2008 09:37
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1685 комментарів | 7255 публікацій
Ну Чугмак прийдет к нам еще не скоро. Это ведь долгий процес. Зато Веселка начала заниматься )) Каналы новые обещают, тюнеры доступные )) Посмотрим!
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Цитата: admin
Чугмак

Не Чугмак,а Чумгак.Гугл о Чумгак знает,можешь проверить(только набирай Чумгак).
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
  • admin Користувач offline

  • 15 липня 2008 16:11
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1685 комментарів | 7255 публікацій
Цитата: viktorius
Не Чугмак,а Чумгак
Лохонулись laughing
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Щодо повірки та ремонту лічильників
Міністерство будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України (Мінбудархітектури)
Роз'яснення від 01.10.2006
По состоянию на 26 марта 2007 года
МІНІСТЕРСТВО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Р О З' Я С Н Е Н Н Я

Щодо повірки та ремонту лічильників Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" з 15.05.2004 р. N 1765-IV ( 1765-14 ) періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж,транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки, які належать фізичним особам, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги.
Відносини між споживачами і виконавцями послуг з водопостачання регулюються Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типовим договором про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. N 630 ( 630-2005-п ).

Пунктом 9 зазначених Правил ( 630-2005-п ) встановлено, що періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця.
Квартирні засоби обліку, встановлені за рахунок споживача,беруться виконавцем на абонентський облік.

Пунктом 10 Правил ( 630-2005-п ) справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається, за винятком випадків, передбачених пунктом 15 цих Правил, а саме:
- у разі несправності засобів обліку води, що не підлягає усуненню, плата за послуги з моменту її виявлення вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання;
- після закінчення міжповірочного інтервалу лічильники води підлягають періодичній повірці, яка проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги з централізованого постачання холодної та гарячої води згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці.


Відповідно до вимог статті 32 Правил ( 630-2005-п ),виконавець послуг зобов'язаний контролювати установлені міжповірочні інтервали, проводити періодичну повірку засобів обліку, їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж,транспортування та монтаж).
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top