Середа, 13 грудня 2017
Светловодск

Тендер на пасажирські маршрути був чесним і прозорим, вважають у Міськвиконкомі

У статті „Екіпаж” і „Вікінґ” в аутсайдерах. Чи заслужили?” ми надали слово представникам цих транспортних підприємств Вікторові Макарову і Володимирові Бобку відповідно, де вони дали критичну оцінку роботі конкурсної комісії, яка мала визначити хто гідний (а хто ні) обслуговувати міські пасажирські маршрути. І їх можна зрозуміти – ані перший, ані другий, за рішенням комісії, не перемогли на маршрутах, на які вони претендували...
У прагненні розібратися „хто є ху”, як ми і обіцяли, в цьому номері надаємо слово голові тієї конкурсної комісії, першій заступниці міського голови Ірині Коврі і виконкомівському спеціалістові саме з питань транспорту Юрієві Тихоненку. Насамперед пані Ковра спростувала звинувачення наших респондентів, що робота комісії не була добросовісною і неупередженою. За її словами, сама кількість „комісарів” – 19 чоловік – є свідченням демократизму і прозорості рішень, що приймалися. У складі комісії були і представники громадськості, на бракові яких наголошують Макаров і Бобко – це Людмила Павловська і Володимир Бацун. Безумовно, авторитетність названих персон ми не ставимо під сумнів, але відсутність представників ветеранських організацій, організації інвалідів та чорнобильців таки мало би об’єктивніше позначиться на її рішеннях... Що ж до кредитів, які взяв пан Макаров для купівлі двох ПАЗів на 25 і 30 місць, а також його письмових обіцянок пустити у разі виграшу на маршрути №№11 і 24 безкоштовні і бездотаційні автобуси для школярів, пані Ковра зазначила, що вона, як голова комісії, керувалася виключно положеннями, які регламентують проведення конкурсу. Безумовно, підкреслила вона, чисто по-людськи пана Макарова можна зрозуміти, але ж і комісія, враховуючи всі деталі поданих заявок та результати перевірок на місцях кожного перевізника, голосувала у відкритому режимі, що є свідченням її прозорості.

На неупередженості і прозорості комісії наголосив також і транспортний спеціаліст міськвиконкому Юрій Тихоненко, який зазначив, що склад комісії було затверджено Антимонопольним комітетом. І про яке лобіювання того чи іншого претендента можна говорити, коли той же „Екіпаж” Макарова програв маршрут №11 „Світ-Автолегіонові” завдяки всього двом голосам. „Перевага, зверніть увагу, мінімальна – так, якщо є якісь під килимові штучки, - не буває. Комісія віддала перевагу конкурентові пана Макарова з тієї причини, що „Світ-Автолегіон” на 11 маршруті перебуває тривалий час – він його „накатав” і добре знає. А натомість у „Екіпажу” було чимало порушень щодо дотримання ліцензійних прав і це, також, комісія не могла не врахувати”, - наголосив пан Тихоненко.

...Як і Ірина Ковра, так і Юрій Тихоненко, ані скільки не сумніваються в об’єктивності рішень комісії 17 жовтня, коли були визначені автоперевізники на міських пасажирських маршрутах. Разом з тим вони не відкидають перегляду її рішень у разі, якщо судові інстанції поставлять під сумнів цю саму об’єктивність і неупередженість...

Віталій АСАУЛЕНКО




Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:



Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top