Понеділок, 20 травня 2019
Корисна інформація

Невеликий огляд бухгалтерії 1С в хмарі: основні переваги сервісу

Сучасний світ безустанно розвивається, і навіть те, що вчора здавалося чимось футуристичним, сьогодні стає «морально застарілим» і потребує відповідних змін. Так, наприклад, кардинального перетворення зазнала концепція автоматизації і кібернетизації інформаційних потоків у сфері бізнесу сервісу для бухгалтерії та обліку 1С – котра майже повністю перейшла від «традиційно» схеми обміну даними у «хмарний простір». Більш детальніше про те, що являє собою «хмарний» сервіс 1С онлайн можна дізнатися, перейшовши на цю сторінку. Безпосередньо нижче ж буде лише невеликий огляд концепції «хмарного обміну інформацією» та перерахування її основних переваг.


Що таке «хмарний» 1С, і чим він відрізняється від «звичайної» схеми інформаційного обміну?

 

Перш за все, варто зауважити, що саме по собі програмне забезпечення 1С – це потужний цифровий інструментарій, орієнтований на кібернетизацію виробництва та комерційного сектору. Інакше кажучи, це ПЗ створено для того, щоб автоматизувати рутині бізнес-задачі, переклавши турботи по їх рішенню з працівників на комп’ютер. Однак саме «хмарний» 1С – це ще більш потужніший сервіс, адже він дозволяє:

  • Децентралізувати інформаційні потоки – замість того, щоб навантажувати «головну» серверну машину та створювати «ланцюги посередників», уся інформація передається між відповідними кореспондентами через веб-мережу, що виключно позитивно сказується на швидкодії усієї системи;
  • Запобігти витраченню важливих корпоративних даних у разі настання технічних збоїв чи то аварій у серверних кімнатах – весь інформаційний потік автоматично «зберігається» у «хмарі», що дозволяє оперативно відновити будь-які дані і у разі потреби;
  • Швидко масштабувати інформаційні системи з мінімальними «супутніми втратами» - у випадку з «хмарами», додавання чи вилучення будь-яких елементів схеми інформаційного обміну не впливає на працездатність інших елементів. Так, наприклад, якщо брати традиційну концепцію комерційної дистрибуції, орієнтовану на роздрібну торгівлю, то навіть зміна типу основної бази даних не впливатиме на можливість торгівельних представників надсилати заявки на склад через мережу.

 

Нескінченний потенціал «хмари»

 

Усе вищезазначене – лише окремі переваги «хмарного» сервісу 1С. У реальному житті ж їх безліч – адже універсальність, простота масштабування і концепція децентралізованого інформаційного обміну «хмар» дозволяє реалізувати будь-які, навіть самі сміливі, ідей і «безболісно» впроваджувати їх в роботу бізнес-установ тої чи іншої орієнтованості. Отже, висновок напрошується сам собою – за «хмарами» майбутнє, і рік від року вони будуть не лише глибше і глибше інтегруватись у бізнес-процеси, але ще й багатократно збільшувати їх ККД.




Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:



Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top