Четвер, 18 квітня 2024
Светловодск Актуально

Чого чекати пільговикам від перевізників?

У Світловодську налічується 16,5 тисяч пільговиків, які законно можуть претендувати на отримання пільг з боку перевізників. Питання перевезення пільговиків стало одним серед багатьох інших під час обговорення теми, на яке запросили міські ЗМІ. На запитання журналістів відповідали Володимир Яременко, головний спеціаліст з питань промислової політики, транспорту та зв’язку, та Володимир Михайленко, начальник управління соціального захисту населення.


Отож, з 15 міських маршрутів, які обслуговують три перевізники, 4 – пільгові, 4 – сезонні (їздять до садових товариств, працюють з 1 квітня по 1 листопада). Щодо ситуації з сезонними перевезеннями, то рух до дач уже здійснюється. 3 квітня при секретареві міської ради Г. Френкелеві проведено відповідну нараду з головами садових товариств. Найкраще перевезення організовано там, сказав Володимир Яременко, де голови товариств співпрацюють з перевізниками, це – «Світанок-2» та «Росинка». Є проблеми з напрямком «Сади-6», але ситуація найближчим часом стабілізується. Про проблеми на маршрутах можна повідомити за тел.: 1506 (диспетчер), 24739 (управління економіки), 25236 (АТП), 27775 (Світ-Автолегіон), 30670 (Фаетон).

На міських маршрутах рух транспорту здійснюється у двох режимах: звичайний та маршрутне таксі. «Звичайний» перевозить всі пільгові категорії безкоштовно без будь-яких обмежень, маршрутне таксі – від 2 до 5 пільгових місць. У поїздках до садових товариств жодних пільг немає.

«Правом пільгового проїзду, – сказав Володимир Михайленко, – на міських маршрутах на транспорті загального користування мають: інваліди війни, учасники бойових дій, учасники війни, діти війни, інваліди, діти-інваліди, люди похилого віку». Це і є оті 16,5 тисяч осіб, і це – третина міста.

Відшкодування за перевезення, підкреслив Володимир Миколайович, здійснює держава: «Ось тут і починаються проблеми. Відшкодувань, включаючи березень, ми мали надати 124, 303 грн., а відшкодували лише 30 200 грн. Отож, заборгованість – 94 тисячі гривень. Це, звичайно, відбивається на роботі перевізників, адже машину треба щодня заправити, підтримувати у робочому стані і т.д. і т.п. Місцева влада на ситуацію вплинути не може... Гроші спочатку проходять через Київ, потім їх розподіляє Кіровоград по містах та районах. За минулий рік відшкодування було здійснено у повному обсязі. При формуванні бюджету на 2009 рік ми дали пропозицію на перевезення пільгових категорій 1 млн. 500 тис. Нам затвердили 800 тисяч».

Ще один аспект, на якому зупинилися посадовці, транспортне забезпечення інвалідів, які пересуваються на візках. У найближчому майбутньому, при складанні нових угод, перевізники будуть зобов’язані взяти на себе вирішення проблем цієї категорії світловодців. У фінансовому плані це затратна справа, але вимоги закону є, і його треба виконувати, – сказав Володимир Михайленко.

В. Михайленко висловив думку, що, певно, найкраще було б, аби пільговики на транспортні потреби отримували певну суму від держави грошима, а за проїзд платили б на загальних підставах. Адже є такі пільговики, які взагалі не пересуваються і нікуди не їздять, а гроші на їхнє транспортне забезпечення з держави виділяються. У деяких регіонах України вже проводився такий експеримент, але переходу на нову форму роботи 2009 року точно не буде.

Тетяна ЗИМА.

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Партнери:


Top